Geplaatst: 16 uren geleden16 u Auteur 1 uur terug, Dahli zei:wat is tonijn in eigen sap?Tonijn die niet in olie of sap is gelegd, dus eigenlijk in zijn eigen water.
Geplaatst: 15 uren geleden15 u Heb je een foto van het blikje? Het klinkt eigenlijk als tonijn op water eerlijk gezegd. Wat natuurlijk ook prima zou kunnen.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Auteur Aufguss (Infusie) betekent in de eigen sap met kruiden- of groente bouillon (gevonden van internet).
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Wat apart! Echt nog nooit gezien. Dat zal lekkerder zijn dan op water, meer smaak.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur In Nederland zijn ze ook te koop. Ja de blikjes hier zijn goed. Was in de aanbieding en dan koop ik er gelijk een heleboel van. Ik wil niet altijd die vette troep als ik het uit blik haal en er toch een dressing van maak.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik moet je helaas teleurstellen @Dahli ,tonijn in eigen sap (bah wat een nare uitdrukking, alsof de vis eerst geperst is), dat in het Nederlands dus eigenlijk tonijn in eigen vocht of nat heet is vrijwel hetzelfde product als tonijn op water. Nou niet helemaal hetzelfde natuurlijk, bij op water is het vocht aangevuld met water. Hoeveel procent verschilt en is me nog niet duidelijk. Als tonijn uit blik eter zoek ik verder!Die van RIO Mare is de beste uit blik, verder kan je een test van 10 soorten tonijn op water/ vocht lezen via deze link🐟🐟 1 uur geleden1 u aangepast door appelvrouw Foutje in de link
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.