Geplaatst: 25 september 202425 Sep Auteur Op 15-9-2024 om 11:13, Claudy zei: hai Vincent, Graag wat kiwibessen en weet je ok de namen van de tomatenzaden die je hebt Als je nog chayote hebt houd ik me aanbevolen. Moet nog een ruillijst maken groetjes van Claudia Hoi Claudia, ik kom er niet aan toe (vrijdag pas op zijn vroegst) om een lijst met rassen te publiceren. In plaats daarvan neem ik gewoon mijn zadendozen mee, zodat je ter plekke wat kan snuffelen. Van bijna alles weet ik uit mijn hoofd de basis eigenschappen dus je hoeft meestal niet ter plekke te googlen.
Geplaatst: 26 september 202426 Sep Auteur Ha Claudia, heb net 3 wensen opgeschreven onder jouw lijst.
Geplaatst: 26 september 202426 Sep 11 uren geleden, Goldfish zei: in huis Super dank je wel!! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 september 202426 Sep Auteur @angelaDat gaat wel lukken, maar veel in de volkstuin begin al (over)rijp te worden.
Geplaatst: 27 september 202427 Sep vind ik niet zo erg het liefst eet ik ze zo maar anders maak ik er jam van
Geplaatst: 27 september 202427 Sep Auteur @angela Vandaag denk ik iets van drie ons plukt voor je met tak en al, denk dat die morgen en overmorgen nog prima vers eetbaar zijn.
Geplaatst: 27 september 202427 Sep Auteur @Arja mijn zolderkamer heeft de Mojo peperzaden opgegeten. Gaat t vast , voordat t zaaiseizoen begint, uitspuwen. Dus je houdt deze zaden tegoed per post!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.