Delphiob Geplaatst: 24 mei 2012 Share Geplaatst: 24 mei 2012 Na een van de stortbuien van gisteren. ligt nu het loof alle vroege aardappels (frieslanders) plat op grond, (zonder dat het gebroken is). Wat kan ik het beste doen. gewoon laten doorgroeien of recht omhoog zetten. met stokken / opbind touw. de overige schade valt gelukkig mee, op een paar omgewaaide platte peters na, gr Quote The greatest mistake you can make in life is to be continually fearing you will make one. Elbert Hubbard (1856 - 1915) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eefje78 Geplaatst: 24 mei 2012 Share Geplaatst: 24 mei 2012 Ik zou zeggen: lekker laten liggen. Komt vanzelf wel goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 24 mei 2012 Share Geplaatst: 24 mei 2012 Ik sproei of giet meestal nog een keer, zodat het loof in ieder geval niet naar beneden wordt gehouden door opgespat zand. Maar verder niet gaan opbinden hoor. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rubo Geplaatst: 24 mei 2012 Share Geplaatst: 24 mei 2012 Wat kan ik het beste doen. Niks ! Quote met vriendelijke groet, Rubo Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.