Geplaatst: 21 september 20241 j Vandaag naar het fruitcorso ( in Tiel) geweest. Ik vond het echt heel fraai. Zooooveeel groente en fruit word daarvoor gebruikt. Bijzonder mooie dingen gezien welke op een foto eigenlijk niet zo uitkomen. Toch een paar foto’s voor het idee. 😊
Geplaatst: 21 september 20241 j Prachtig! Maar uh.. wat gebeurt er daarna met al dat eten...? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 21 september 20241 j Auteur Daar had ik al naar gekeken vóór ik ging. Wat goed is, zoals fruit, paprikas en andijvie enz. Gaat naar de voedselbank. Veel word op de wagens gelijmd met eetbare lijm. Fruit waarin geprikt is word verwerkt tot moes voor de medewerkers, en de rest gaat naar een centrale en word omgezet in warmte. deze wijsheid heb ik allemaal van internet!
Geplaatst: 21 september 20241 j 28 minuten geleden, jootje zei: naar een centrale en word omgezet in warmte De fik erin? Heel mooi trouwens, knap bedacht allemaal. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 21 september 20241 j Niet de hele wagen in een varkensveld? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 21 september 20241 j Best een goed idee. Krijgen ze de wagen schoon afgelikt weer retour. 😆
Geplaatst: 21 september 20241 j Auteur Zou mooi zijn, zo’n wagen in het varkensveld! Maar het is wel heeeel veeeel op 1 zo’n wagen!
Geplaatst: 21 september 20241 j Ik zou het wel willen zien..varkenspartyyyyyyy🥑🍓🥝🍑🥑🍉🍌🍅🍓🥝🍉🍒🍅🍇🧃 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 september 20241 j Wij zijn zondag even geweest ik had de neiging om het een en ander mee naar huis te nemen. Ze hadden van die hele mooie rode peren op een wagen geplakt. Ik vond het wel mooi maar het bloemen corso vind ik persoonlijk mooier.
Geplaatst: 23 september 20241 j Auteur Zoveel groente en fruit zit er op he? Al die paprika’s en pepers. Ik had wel effe willen “ oogsten” daar! 😊 maar vond het prachtig!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.