Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@Tanja65 In ieder geval positief dat een operatie niet nodig is. Nu op naar een goed herstel, sterkte.

En troost je, mijn oogst van dit jaar was ook uitermate teleurstellend. Heb daardoor ook nauwelijks zaadgoed kunnen oogsten. Gelukkig is er elk jaar weer een nieuwe kans, dus komend jaar hopelijk beter.

• Like 2
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Is de doos alweer in beweging? Nu ervaar ik ook eens hoe spannend dit eigenlijk is. Andere jaren zat ik altijd vooraan in de lijst, maar dit is wel een heel andere vibe hoor. Geduld is een deugd die ik niet echt heb 🙂

• Like 2
Geplaatst:

De doos gaat morgen weer op pad! @Liekie ik stuur je een dm zodra ik de track & trace heb!

Het was weer een feest om doorheen te gaan. Ook fijn dat sommige leden het zo makkelijk maakten; voldoende zaden en alvast geprinte briefjes die je er zo in je eigen zakje bij kunt doen. Heel fijn, @henkg!

Helaas (gelukkig wel veel minder dan vorige jaren) wat supermarktzakjes erbij of zakjes waarbij herkomst van zaden onduidelijk is; zo zaten er best wat courgettes/pompoen in waarvan ik me afvroeg of dat uit een zakje van een teler kwam, of dat men die zelf had geoogst - zou fijn zijn om dat te weten! (ook note to self).

Verder zag ik dat de doos sinds vorig jaar enorm is geprofessionaliseerd met een heuse lijst erbij, wow!

Ik heb een kleine bijdrage geleverd en zal ook weer eens wat nieuwe soorten kopen komend jaar, want ik zie dat wat ik heb, ook al in de doos zit van mijzelf van vorige jaren of soorten die ik eruit heb gehaald van anderen die nog steeds rouleren.

• Like 5
Geplaatst:

De doos is weer op weg naar het volgende adres! Ik was met name heel blij met de nieuwe tomatensoorten van o.a. @tielse flipje en ook van anderen. Ik heb weer veel moois gevonden, dus dankjewel aan iedereen!

Ik had een beetje dezelfde ervaring als @mdubbelm dat er veel soorten van mij nog in de doos zaten. Desalniettemin toch ook weer een nieuwe bijdrage van mij er weer in en een heel aantal soorten bloemen uit de zadenoogst van mijn buurvrouw (zonder forumnaam). 

• Like 3
Geplaatst:

Ik heb de mooie doos vanmiddag ontvangen en wat zitten er een hoop zaadjes in!! Van het weekend neem ik er de tijd voor. @Muk kan jij vast je adres sturen?

De zaden lijken veel netter georganiseerd als in eerdere jaren. En goed idee die administratie erbij! Helaas lijken daarvan wel behoorlijk wat pagina’s te missen. Er lijken bijvoorbeeld geen geprinte pagina’s met paprika’s en tomaten te zijn. Ook lijken er wat pagina’s te zijn verwisseld, waardoor eea niet helemaal duidelijk meer is. Wel jammer, want volgens mij is het goed opgezet en heeft Flup er veel werk aan gehad. Ik weet niet hoe jullie dat zien, maar ik zou het ook niet erg vinden als we volgend jaar een digitale Excel lijst meesturen die iedere ontvanger bijwerkt, zodat Flup er minder werk aan heeft. 

• Like 4
Geplaatst:

Gek, ik zie ook niemand met die forumnaam in dit draadje, maar misschien is @Flup persoonlijk door iemand benaderd en is er een foutje in de naam geslopen? Lekker speculeren, heerlijk!

Geplaatst:

Geprobeerd, maar bij mij ook niet. Is hij wel lid van het forum? Ik zie hem ook niet in de ledenlijst staan.

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst: (aangepast)

Ik denk eerder dat de autocorrect van Flup bezig is geweest en daar eigenlijk @Flup hoort te staan want die staat altijd onderaan om de doos weer retour te ontvangen. 

aangepast door loes
  • Like 5
Geplaatst:

De ervaring wat betreft de administratiemap had ik ook net als @Goudsbloempje2 en moet eerlijk toegeven dat ik uiteindelijk mijn toevoegingen maar ergens op 'een' blad erbij heb geschreven en geen rekening meer heb gehouden met de categorie, want ik snapte die ordening (ook?) niet... sorry als dat anders bedoeld was. 

Geplaatst:

Ik heb het gelezen. ;-) En een digitale Excellijst meesturen mag altijd. Graag zelfs!

Er is geen moestuinforumlid wat muk heet, dat is een fout van mij. Dat moet Flup (ik zijn). Ik heb vroeger op een heel ander forum weleens die naam gebruikt, maar nu al jaren niet meer. Mijn excuses voor het ongemak, ik zal het direct aanpassen in de lijst!

@Goudsbloempje2 ik stuur mijn adresgegevens door.

• Like 4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...