Geplaatst: 20 augustus 201312 j Tsja, ik val nu wel een heul heul heul klein .. ietsie... door de mand. Maar in het echt heb ik wel wat weg van een kabouter n.l. Snor, baard en punthoofd(muts) . Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 20 augustus 201312 j En je bent denk ik ook wel een stukje lichter van kleur.Niet dat zwart je niet staat, maar dit was wel héél erg Zwart. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 20 augustus 201312 j @Conny, dat zie je 21 september dan wel . Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 20 augustus 201312 j Jazeker weten lijkt me leuk om weer nieuwe gezichten te zien. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 21 augustus 201312 j Haha, wat een geweldig leuk topic! En wat is iedereen (nouja... ) jong zeg! Ja niet dat ik gedacht had dat tuinieren alleen voor oudjes is ofzo hoor, maar het is best wel bijzonder om een forum vol jongelui tegen te komen waar helemaal niet gekissebist wordt Dus daarom durf ik mijn kop ook wel eventjes te tonen: En als bonus nog een vrij typerend familieportret (alleen de 2 katten missen) Hoewel die foto Oor opzich geen recht doet... hier zie je dr beter: Scheetje hae?
Geplaatst: 21 augustus 201312 j Wat een aparte foto die eerste.En noemen jullie haar Oor of is dat een afkorting. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 21 augustus 201312 j Bijna goed! Dit is een Hollandse Herder - Stafford - Husky - Labrador - Alaskan malamute - iets dogachtigs - mix En ze heet inderdaad Oor of Oortje. Nouja op haar paspoort staat Oreille, maar dat is frans voor oor, en dat is vanwege haar ultra superschattige geboortedefectje: (ja sorry als ik eenmaal over mn hond begin...!)
Geplaatst: 21 augustus 201312 j Ha inderdaad een leuk topic om eens te zien wie er achter al die avatars schuilgaan (die ik zelf nog moet instellen, maar mn foto's zijn te groot ) En leuk nog een Mijke!
Geplaatst: 21 augustus 201312 j Tja, 1 gezicht is al bekend, die van mijn 'help ik wordt gelikt aan mijn oor door een teckel'..... Dan eentje terwijl ik mailtjes van vrienden zit te lezen )" En eentje waar ik serieus probeer te werken aan een hoofdstuk....: Verder zie ik eruit als een appel-omaatje, grijs, rimpels, te dik en altijd aan het koken, werken, denken, schrijven, ontwerpen etc........ MVG Danuta (favors aan het maken voor de trouwdag...grmbl....krijg je als je niks naar je zin kunt vinden, meot je zelf aan eht werk) MVG Danuta
Geplaatst: 21 augustus 201312 j In een 'gevecht' met mijn oudste (puber) zoon.Mijn vrouw had de camera op een " geweldig" moment, maar achteraf kon ik er wel om lachen
Geplaatst: 21 augustus 201312 j Bedoel je deze: "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 21 augustus 201312 j Bedoel je deze:[/quote Yep... maar ik dacht wel dat het beter zou lukken met m'n mobiel. ..
Geplaatst: 21 augustus 201312 j maar mn foto's zijn te groot/quote]Op het internet is een programmaatje te vinden dat je foto's verkleind voor een avatar.Ik weet alleen niet meer hoe het heet.Misschien is er iemand anders die het wel weet. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 21 augustus 201312 j Mijke, nou begrijp ik het inderdaad, wat een leuke hond. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 21 augustus 201312 j Hoi Danuta, ik vind die foto tijdens het lezen het aller leukste. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 21 augustus 201312 j Hallo Vladivosko, Je lijkt daar een beetje op David Carradine. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 21 augustus 201312 j Hé Guus,Dat is de tweede foto van jouw.Of heb ik het nu fout. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 21 augustus 201312 j Nee goed hoor, zag dat er al meerdere gezichten 2 keer opstonden Omdat het kan.
Geplaatst: 22 augustus 201312 j Grappig dat bijna niemand zijn foto neer wil zetten. Heb niks tegen mijn kop op het net ( als je googled kom je genoeg plaatjes van mij tegen) maar vind het wel gewoon leuk om niet te weten of die en die een man of een vrouw is, oud of jong, enz. Heb op de moestuindagen wel voor verrassingen gestaan.......en dat vind ik eigenlijk wel zo leuk!
Geplaatst: 22 augustus 201312 j Als je ziet hoeveel gebruikers er zijn, dan zijn er toch echt niet veel foto's"
Geplaatst: 22 augustus 201312 j Aantal leden 3418 . Aantal foto's ? onder de 30 met de dubbelen mee. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.