Jump to content

Professionele polycarbonaat kas 8x3,7m

Recommended Posts

Voorlopig exclusief voor mijn MTF-vrienden biedt ik de professionele polycarbonaatkas aan die bij ons nieuwe huis staat. Volledig compleet uitgevoerd en gebruikt voor orchideeënteelt door oud-hovenier. Heeft dus een kachel in gestaan en staat vol met kweektafels e.d. die allemaal over genomen kunnen worden. Prijs is nader overeen te komen. Geen idee hoe oud de kas is, ik kon de leverancier niet meer terugvinden via Google, maar het geheel staat enorm stevig. Mocht je interesse hebben, stuur me dan een PB. Ik kan ook nog wat detailfoto's maken op een later moment. Ik ben bereid te helpen met afbreken, voorlopig zijn we toch nog aan het verbouwen. 

PXL_20241221_134955428.jpg

PXL_20241221_135036421.jpg

PXL_20241221_135001139.jpg

• Like 5

@Flupaantal redenen: te groot, te laag, verkeerde plek, staat in de weg voor de verbouwing. En ik wil de opbrengst gebruiken voor een glazen kas. 😉 Komend jaar blijven we nog in ons eigen huis wonen terwijl er verbouwd wordt dus verkopen is de beste optie, dan is iemand anders er gelukkig mee.

• Like 1

In ieder geval voor: Operatie Decibel is de landelijke omnummeroperatie die PTT Telecom (sinds april 1998 KPN Telecom) op 10 oktober 1995 in Nederland doorvoerde. De naam is een samentrekking van "Deci" (tien) en "Bel". Bij Operatie Decibel werden alle geografische telefoonnummers tiencijferig.

Uhm, hoefde niet eens op zoek naar een timmerfabriek via streetview, langs flinke postcode, gewoon Google, zit nu in Hoorn: https://vemakas.nl/

• Like 2

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

• 2 weeks later...