Tanja65 Geplaatst: woensdag om 22:43 Geplaatst: woensdag om 22:43 (aangepast) Wraps met oa spinazie en krul sla uit eigen tuin. En olifantenknof van vorig seizoen. woensdag om 23:03 aangepast door Tanja65 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Gitta Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden (aangepast) Soep met raapstelen, tijm, peterselie en knoflook uet. De lenteui was nog uit de winkel. De soep net nadat de raapstelen erin zijn gegaan. Over een minuut of 5 pureer ik hem nog tot een gladde soep. Dat vinden de kids lekkerder. 9 uren geleden aangepast door Gitta Foto toegevoegd 2 Quote
Dahli Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Zojuist arrabbiata saus gemaakt voor bij de pasta. Met ingemaakte geroosterde tomatensaus uet (100% Voljusko’s, de lekkerste voor deze inmaak vind ik) en Jalapeno’s uet. 1 Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Stammpot postelein (had ik heel ruim gezaaid, dus nu lekker veel en mooi!) met geroosterde tomaat en geitenkaasjes. Jammie. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.