Geplaatst: 7 uren geleden7 u Heeft iemand of doet iemand van jullie dat? Aardappelschijfjes invriezen, zoals je ook met groente kunt doen? Je kunt ze dan 3 maanden bewaren en later met het koken ben je sneller klaar. 33 minuten geleden33 min aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Je kunt online wel tips vinden voor het invriezen van aardappels. Deze website die je nu doorgeeft zou ik verder totaal niet vertrouwen. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 34 minuten geleden34 min Oke @Janie ga ik dan doen. Niet met mijn eigen aardappelen, want dat was afgelopen zomer een fiasco, maar als ik een aanbieding zie, dan kan ik een heleboel gaan invriezen.@Jorieke123 De link verwijderd. 33 minuten geleden33 min aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 27 minuten geleden27 min 3 minuten geleden, Petrasmoestuin zei:maar als ik een aanbieding zie, dan kan ik een heleboel gaan invriezen.Gewoon in de een koele ruimte zetten, kelder of kruipruimte.Maandje terug 60kilo aardappelen bij de Aldi mee genomen, waren iets van 2,39 per 10 kilo. Liggen nu in de berging.Goedkoper dan de 5.39 voor 5kilo bij de ah.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.