Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

even voorstellen


ties

Aanbevolen berichten

hallo,

 

Ook ik zal me eventjes netjes voorstellen.

ik heb april dit jaar een stuk grond gekregen van 10 bij 25 waar al meer dan 40 jaar op ge-moestuined word.de vorige eigenaresse heeft er een mooie bloementuin van gemaakt en ik wil vooral groentes doen.

een flinke kluit werk dat me best aardig af gaat.

momenteel vollop aan het uitproberen en wil volgend jaar de heletuin leeg halen en omploegen om op 0 te beginnen (behalve mijn fruitbomen.)

er staat een metalen huisje op dat ik wil vervangen en ik wil een tuinkas toevoegen.

ik was opzoek naar info over een goede compostbak en kwam zo op dit forum.

 

fotos zijn natuurlijk een must maar heb ik nog niet. woensdag ben ik er weer dus dan zal ik wat fotos maken.

 

verder ben ik een van de jongste op het complex met 84 tuinen (nooit rust in haarlem) en ik denk ook de minst ervaren.

 

ik doe het omdat ik het een heerlijke hobby vind waar ik me energie in kwijt kan en omdat ik van vers en gezond hou.

 

fototjes komen er aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh en een lijstje met wat er al op stond dat ik heb gelaten.

 

druif, bramen,apelboom,2 pruimen,perenboom, 3 kruisbessen, framboos, witte framboos, vijg(dood denk ik), aardbeien, aalbes, witte bes en iets waar ik geen idee van heb wat het is.

 

ik heb zelf ook aardig wat er in gezet.

namelijk: kapucijners , stokboon,snijboon, diversen sla , andijvie, mais,aardappels,aardpeer,ui, sjalot,knoflook,diversen kruiden, courgettes, pompoen,bloemkool,radijs, koolraap, Chinesekool,spitskool,rucola,wortels,pastinaak, sperzieboon, spruitkool,prei,komkommer, fambozen(gekregen) en nog wel wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...