Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo moestuiners .

vanaf vrijdag al op de site maar nog niet netje voor gesteld .

via koert hier te recht gekomen dus altijd goed .

ben 55 jaar altijd in de bloemen en planten gewerkt (eigen bedrijf).

goed kunnen verkopen door gegaan als zzp naar na de laatste uitslag van de dokter kan ik dat wel vergeten (polyneurophaty ).

niet opzoeken is het afstreven van de zenuwen in voeten en handen .

maar zo lang ik nog kan lopen ben ik in de tuin .

om het huis een tuin van 1600m2 meeste bloemen en nu ook vrijwilliger in de moestuin voor de mensen met de ziekte van huntington 250 m2 alleen maar groente wij zoeken nog groente zaden (zie koert vraag en aanbod ).

dus wel kennis van kweken van bloemen maar iets minder dat van groente .

dus als ik een vraag heb graag antwoord .

16h94lh.jpg16h94lh.jpg2ir7t46.jpg

Geplaatst:

Welkom Peet, de zaden voor het moestuinproject van de mensen met huntington verstuur ik zaterdag.

En stel je vragen gerust, meestal worden ze redelijk snel (binnen een dag) beantwoord.

Geplaatst:

Peet, vandaag zijn de zaden voor het huntington project op de post gegaan. Helaas had ik niet zo heel veel meer in de aanbieding omdat de zaden bestelling nog niet binnen is. Maar als je straks in het seizoen nog wat nodig hebt voor het project moet je het maar laten weten.

• 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...