Geplaatst: 9 juni 201213 j Sorry ik kan niet anders als... indien gewenst... een apart topic voor de geweldige luchten en wolken die je vanaf je moestuin/huisje mag aanschouwen....Vooral om de mensen die niet om luchten geven de gelegenheid te geven dit topic te mijden....Ok..........Ik vind luchten en wolken echt helemaal te gek..... en ze komen echt geweldig bij mij langs denderen... Ik zeg... special topic voor mooie luchten/wolken/onweersbuien... alles speelt zich in een half uur af.... En sorry hoor maar pff ik vind die laatste toch wel heel erg onbedoeld heel erg gelukt... 7 maart 201313 j aangepast door Gast
Geplaatst: 10 juni 201213 j Moooooi die laatste Ik houd van natuur foto's met allerlei kleuren blauw. Vind de bergen (Frankrijk) 's ochtends vroeg ook altijd schitterend. Kippevel momenten. Good things come in small packages
Geplaatst: 10 juni 201213 j prachtig vooral die laatste foto lijkt wel of die persoon zich in de lucht ophangt...en nu ben ik ff brutaal geweest en geen toestemming gevraagd............ Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 10 juni 201213 j Auteur Is goed hoor Greetje... Man hangt zich niet op gelukkig maar is aas aan het uitgooien in de hoop dat ie daar binnenkort een mooie grote vis aan de haak slaat. Die "stok" is dus de aaswerper...
Geplaatst: 19 juni 201213 j En laaghangende regenwolken: Toscaanse onweerswolken: Spaanse onweerswolken:
Geplaatst: 21 juni 201213 j facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 21 juni 201213 j Deze foto heb ik 4 jaar geleden genomen.Als je goed kijkt zie je in het midden een vorm van een engel ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 1 juli 201213 j WAUW Erny,Heeft jouw buurman gefotoshopt of was het echt zo mooi blauw wit? Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 1 juli 201213 j dat is de weerkaatsing van alle blauwe korenbloemen op het tuintje van erny is mij ter ore gekomen!hetzelfde effect kun je hebben met de blauwe regen Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 1 juli 201213 j Auteur Foto is gemaakt met niet te ingewikkelde smart-achtige HTC telefoon... No photoshop...
Geplaatst: 9 juli 201213 j Vanaf mn ligbedje in de tuin gemaakt! Geluksmomentje! “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Geplaatst: 8 maart 201313 j Erny leuk die foto met die man is dat bij het Paterswolde meer? Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 8 maart 201313 j Deze foto heb ik 4 jaar geleden genomen.Als je goed kijkt zie je in het midden een vorm van een engel ik zocht de engel en heb hem gevonden maar er viel mij veel eerder iets anders op. rechts schuin erboven zie ik een soort tijgerkop.
Geplaatst: 8 maart 201313 j Auteur Hee nu je het zegt, die engel kon ik zowiezo niet vinden, die tijger zie ik er wel in... @Thea: is ons eigen Piccardthofplas.
Geplaatst: 8 maart 201313 j dan ben ik niet de enigste mijn man ziet het er niet in ook al wijs ik het aan
Geplaatst: 8 maart 201313 j Daar moet je dan zeker een vrouw voor zijn, ik zie gewoon wolken en een stukje van een UFO, weet niet eens hoe een engel eruit zou zien.
Geplaatst: 19 april 201312 j Auteur Nieuw jaar, nieuwe wolkenpracht. Dit was zondagavond, vanaf m'n huisje. Sorry, kon niet kiezen, dus krijgen jullie ze alle drie.
Geplaatst: 18 mei 201312 j facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.