Geplaatst: 16 maart 202516 Ma Ik hoorde het al in vroege vogels vanmorgen. Gestemd! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 17 maart 202517 Ma Gogogo voor de Perenbladvlo🤗, serieus…… zou er iemand op de schaamluis stemmen🤣 https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 17 maart 202517 Ma Tuurlijk wel😅😱iedereen voor de underdogs👊 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 17 maart 202517 Ma Ik vind platjes niet zo'n hoog aaibaarheidsgehalte hebben...😄 17 maart 202517 Ma aangepast door Rookie
Geplaatst: 17 maart 202517 Ma En wat als de schaamluis wint? Een prijswinnaar mag: Een derde gelukkige mag mee op excursie met een entomoloog om het winnende insect te zoeken Er is maar 1 habitat waar de schaamluis voorkomt 😉.
Geplaatst: 17 maart 202517 Ma 3 uren geleden, Nasuada zei: Gogogo voor de Perenbladvlo🤗, serieus…… zou er iemand op de schaamluis stemmen🤣 Je weet maar nooit. Ooit deed ik als student werk bij een marktonderzoeksbureau. Ik moest kinderen bellen ivm de fabeltjeskrant verkiezingen, die parallel liepen aan de landelijke verkiezingen voor volwassenen, en vragen op wie ze gestemd hadden en waarom. Ik kreeg een jongetje aan de telefoon die vertelde te hebben gestemd op Stoffel de Schildpad, ‘omdat iedereen hem is vergeten, maar IK niet!’. Er zijn altijd mensen die stemmen op de underdog, just for having them seen. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 17 maart 202517 Ma 51 minuten geleden, Dahli zei: En wat als de schaamluis wint? Een prijswinnaar mag: Een derde gelukkige mag mee op excursie met een entomoloog om het winnende insect te zoeken Er is maar 1 habitat waar de schaamluis voorkomt 😉. Dit alleen al is een reden voor veel mensen om op de schaamluis te stemmen! Lol. Maar maak je geen zorgen. Als deze dreigt te winnen wordt gewoon de prijs aangepast, of hij wordt gediskwalificeerd vanwege ‘valse stemmen’, net als toen het boek van het jaar het boek van Thierry Baudet dreigde te worden. Sommige dingen zijn blijkbaar not meant to be. ik denk dat ik op ons Europese lieveheersbeestje ga stemmen, die verdrongen lijkt te worden door de aziatische, of op de gewone werkbij. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 17 maart 202517 Ma 3 minuten geleden, Tanja65 zei: ik denk dat ik op ons Europese lieveheersbeestje ga stemmen, die verdrongen lijkt te worden door de aziatische, of op de gewone werkbij. Oh, ik zie met dat er al een voorselectie is gemaakt. Hm. Ik stem niet, denk ik. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 17 maart 202517 Ma 4 uren geleden, Dahli zei: mee op excursie Zie je de schaamluis is de beste keuze! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 18 maart 202518 Ma Heel scherp @Dahli En wat schattig en lief je verhaal over de Fabeltjeskrant @Tanja65 En wat een grappig onderzoek ook voor een marktonderzoeksbureau. A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson
Geplaatst: 18 maart 202518 Ma Ja, het was een van de leukste opdrachten ooit, daar. Maar ik vermoed dat de opdrachtgever toch gewoon uit de (volwassenen) politiek kwam. Kinderen klinken immers vooral als hun ouders. En zo vind je in een dergelijk onderzoek de argumenten die de ‘welopgevoede’ volwassenen je niet meer zullen zeggen, maar die in de veiligheid van de huiskamer wel worden uitgesproken. Er was in die tijd veel te doen over buitenlanders, en dat thema speelde ook in de Fabeltjeskrant. Daar heb ik flink wat over gehoord, toen! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.