aseel Geplaatst: 18 maart Geplaatst: 18 maart Gezocht belle de Thuin pruimen boom. Ben al heel lang zoek in Nederland. Maar is niet te krijgen hier. Alleen in België. Maar daar is de verzendkosten 85 euro. Heeft iemand waar ik het kan kopen in Nederland? Quote
Roland Geplaatst: 18 maart Geplaatst: 18 maart (aangepast) Ik kan enthout knippen, maar dat moet je dan wel snel enten omdat enthout dat je nu knipt niet lang te bewaren is. Er zit ook nog wat enthout in de koelkast maar dat is voor iemand gereserveerd. Misschien dat ik daarvan in april iets over heb. 18 maart aangepast door Roland Quote
aseel Geplaatst: 19 maart Auteur Geplaatst: 19 maart (aangepast) Dankje Roland Heb inmiddels gevonden uit België. Die voor ongeveer voor 15 euro wil verzenden. Klopt het dat het heel lekker smaakt de bele de Thuin? 19 maart aangepast door aseel Quote
Roland Geplaatst: 19 maart Geplaatst: 19 maart Belle de thuin heeft grote en lekkere pruimen. Nadeel is dat de takken snel uitscheuren. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.