Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

even voorstellen (de zoveelste)


pompenhans

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik ben Hans en heb sinds begin dit jaar mijn eerste volkstuin.

Het gaat redelijk, aardappels, peulen, slabonen, radijs, sla, pepers, artisjok, aubergine, pompoen, kool.

En heel veel onkruid!! De zwengelpompen in de tuinen, er zijn er 8, heb ik eerst opgeknapt, en nu gauw mijn fietswiel windmolenpompje in elkaar geflansd. Hij werkt redelijk. Bericht volgt bij "Savonius windmolen". Zet ik binnenkort een foto van op het forum.

Mijn collega tuinders zijn zo enthousiast (ze mogen bij mij water tappen) dat ze me geholpen hebben met het onkruid weghalen. Super sociaal clubje waar ik tussen zit. Zal hier op het forum ook wel zo zijn, gezien de leuke berichten die ik gelezen heb. Veel nuttige informatie gevonden.

 

Groetjes van Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom. Supersociaal clubje ja. Maar geheel virtueel natuurlijk. Dus ook een hoop 'net alsof' en 'zal wel zo zijn ' hahaha geeft niks. Heel informatief ja.

Veel uurtjes leuk zoek en speurwerk toegewenst tijdens deze natte dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...