Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

kevin verhoeven, steld zich even voor


verhoeven

Aanbevolen berichten

ik ben kevin verhoeven

geboren in rotterdam.

woon in oud-beijerland

maar mijn favorieten stad is rotterdam, ik zeg dan ook altijd, ik ben een rotterdammer in hart en nieren.

ook heb ik een bijbaan in rotterdam.

 

ik ben 22 jaar oud, en woon op me zelf.

ik heb verder geen vrouw ofzo, en ben dus alleen staant, lekker rusig.

ik heb wel wat beperkingen, maar daar kan ik wel mee overweg, en is geen geheim,

wand ik heb dan ook last van ADHD. en autisme. daarbij ben ik ook dislecties. zoals je wel zal merken.

meestal gebruik ik daar dan ook de spelling controle voor.

 

mijn hobby`s zijn dan ook:

tuinieren

touren, met me scooter, hier heb ik ook een eigen club van opgericht met de naam: scootertourclub.

karten

hulpverlening bij het rode kruis (daar ben ik al vanaf 2008 vrijwilliger, met veel pluzier.)

 

ja het laatste de hulpverlening is bij mij van kleins af aan, vroeger ben ik namelijk veel gepest, en weet ik wat het is, en soms zeggen ze als

je veel gepest word gaan ze het zelf ook vaak doen. ik heb zelf dat juist niet, en heb zoiets van ik weet wat het is, en zou dat een ander nooit aan willen doen. en vind ik het heerlijk als ik iemand kan helpen, alleen moet ik wel eens oppassen met 1 valkuil, omdat ik vaak geneigt ben als een ander hulp nodig heeft, hem dusdanig te willen helpen, dat ik me eigen nachtrust ervoor laat leiden.

al mag ik een ander niet, ik ken zelfs mensen die daar getuigen van zijn, ik zal ze helpen als het nodig is.

 

maar ik denk zo wel een hoop over me te hebben verteld, op het belangrijkste na, me tuintje.

ik heb geen voortuin of achtertuin, maar wel een balkon, ja een balkon, waar ik zelf me eigen tuin heb gemaakt, de foto`s zal ik nog plaatsen, dit gaatmij vandaag nog lukken. mijn tuin heeft dan ook zoon ruim 200 liter grond, als het niet meer is.

de afmeting is dan ook, 180cm. bij 50cm. en diverse bloembakken aan de zijkanten.

ik heb onderanderen,

kiwie planten

lavendel

bramen

en nog meer planten, die nog op moeten komen.

 

met vriendelijke groetjes kevin verhoeven.file000155911339845090.JPG

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom ! Een waardig en ook aardig voorstel-stukje hoor ! respect.

 

Veel plezier met zo'n stukje tuin. Hoop dat het lekker op de zon ligt ? En zat te lezen en te zoeken hier op ons forum ( ons... ons .... : het is niet van ons hoor )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...