HansK Posted June 16, 2012 Posted June 16, 2012 Ik zie overal om me heen rozenbottels aan de struiken komen. Ronde en in de duinen hondsroos. Nu vraag ik me af of (als ze rijp zijn uiteraard!) alle rozenbottels te eten zijn. Dus ook die ronde in de gemeenteperken? Quote
hansm Posted June 16, 2012 Posted June 16, 2012 Ja volgens mij wel, maar lekker vindt ik ze niet enkel verwerkt met nog een andere vrucht in jam is het lekkeranders niet. Quote Players only love you when they're playing.
RvO Posted June 16, 2012 Posted June 16, 2012 We plukten ze vroeger ook in het plantsoen - soms emmers vol. Voor de jam, puur of gemengd.En ik leef nog . Serieus: nooit een probleem mee gehad. Quote
Frank Houweling Posted June 16, 2012 Posted June 16, 2012 Die in de plantsoen is juist vaak de beste. Ze zijn allemaal eetbaar maar de éne smaakt beter dan de andere: gewoon proberen dus! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
hansm Posted June 16, 2012 Posted June 16, 2012 En vooral rijpe nemen die dikke ronde zijn dat snel maar die kleine ovale zijn lang keihard en pas in herfstbeetje zachter. Quote Players only love you when they're playing.
Recommended Posts