Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

die register reparatie-kit had ik direct al gedraaid omdat dat de vorige keer ook problemen gaf.

voor opslaan maakte het niet uit of ik dat deed in de standaard map of in een zelfgekozen map, ik blijf die foutmelding houden en kan dus niet opslaan.

ik zal nog eens alles verwijderen en opnieuw installeren.

Geplaatst:
  • Auteur

Dat blijf ik toch vreemd vinden, niemand van wie het gebruikt heeft deze fout melding... Ikzelf ook niet...!

Wat voor pc gebruik je? Kan je de specificaties hier even plaatsen?

Gr

In een groen, groen, knollen, knollenland...

Geplaatst:

ik heb nu alles verwijderd, TuinRegClean uitgevoerd, opnieuw gedownload, geïnstalleerd en het probleem is opgelost.

ik denk dat er met downloaden/uitpakken ergens een bestandje corrupt is geraakt.

Geplaatst:
  • Auteur

Heb je hem nu op een andere plaats uitgepakt? Dat zou ook de reden kunnen zijn.. Deze versie kan namelijk niet uitgepakt worden in je Program Files map. Dat komt nog, de volgende release wordt geinstalleerd met een setup. Dat komt omdat je in die map niet kan wegschrijven...

Goed dat het nu wel lukt! Gr Anton

Geplaatst:

nee beide keer in mijn documenten. alles werkt nu prima

edit: toch nog een kleine opmerking.

in het venster "toevoegen, verwijderen of wijzigen gewassen" klik ik telkens 1x op het pijltje naar beneden om 1 gewas naar beneden te gaan.

echter wanneer ik 1x op het pijltje omhoog klik ga ik 4 gewassen omhoog.

en spinasie = spinazie ?

Oubergine White = Aubergine ?

Geplaatst:

Wellicht ook interessant om te kijken en inspiratie op te doen: www.growveg.com. Hebben ook een app. Ben er zelf erg enthousiast over.

Geplaatst:
  • Auteur

Onze applicatie is mooier

En die namen daar moet je niet te hard aan tillen, ik ga ze voor de volgende release wel filteren hoor, er zit natuurlijk rommel tussen

Ik was ook van plan om een zoek functie daarin te maken, anders zoek je je suf...

Dat scrollen is een goede, daar ga ik deze week verandering in brengen...

Negatieve reclame in dit onderwerp is natuurlijk not done!!! Haha...

Gr

Geplaatst:

juist positieve reclame. ik zie opeens het grootste voordeel van jullie applicatie; het is voor de pc ipv een mobiel app.

Geplaatst:
  • Auteur

Die vind ik mooi! Mooie gedachte...

Ware het niet dat ik van plan ben een app te gaan schrijven voor TuinOntwerp. Maar wat dat inhoud verklap ik nog niet...

Gr

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Die growveg app is echt een draak. Hij is duur en werkt totaal niet intuïtief. Je moet echt de tutorial volgen voordat je t een beetje snapt.. Ik ben er na een hoop proberen mee gestopt. Tot zo ver growveg ..

Bzzzz...

Geplaatst:
  • Auteur

Mijn advies: Ga weer verder met TuinOntwerp 2014! Die stelt je niet teleur...

Ik ben altijd nog bezig met testen, omdat er een bugje in zit die ik niet voor elkaar krijg, nog even geduld...

Gr Anton

Geplaatst:
  • Auteur

Dag Allemaal,

Met trots kan ik jullie de eerste officiële versie aanbieden!!

Deze eerste versie is er een met een setup programma eraan vast.

Gemakkelijk te downloaden en te installeren.

Allemaal veel plezier, en ik hoor graag jullie reacties.......

Hier te downloaden: http://tuinontwerp-applicatie.webklik.nl/page/download

Gr Anton van der Vlugt

Geplaatst:

niet voor linux?

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Geplaatst:

Mijke, dan kijk je toch of hij onder Wine wil draaien?

Is dat ook gelijk getest.

Geplaatst:
  • Auteur

Je zou een virtuele machine kunnen installeren met bijvoorbeeld W7...

Maar dat lijkt me wel lastig.

Gr

Geplaatst:

net heel verhaal getypt dat er vanalles fout ging qua mapverwijzingen.

registratie nu via een andere weg opgeschoond en nu werkt het wel. mijn laptop heeft blijkbaar problemen met de bijgeleverde regcleaner, vorige keer ging dat ook al niet lekker.

ik ga nu eens verder prutsen met de zaaikalender. tot nu toe vooral bezig geweest met het overzicht maar nu ik weet wat allemaal ga zaaien kan ik de zaaikalender ook bijwerken

Edit: toch nog een opmerking

ik kreeg o.a. deze foutmelding (nu dus niet meer aan de orde)

256twfb.jpg

merk op dat er bovenaan 2013 staat ipv 2014

Geplaatst:
  • Auteur

Mooi dat jullie er mee werken!!

Die 2013 moet inderdaad 2014 zijn. Maar ik zat en zit nog te prutsen met de versie-historie binnen Delphi.

Bedankt iig!!

Gr Anton

Geplaatst:

Ik heb een hele tijd dit topic niet gevolgd, en viel net met mijn neus in de boter: Download van de eerste versie.

Ik ga nou ook niet meer teruglezen, maar ik laat mezelf los op dat programma. Kijken of ik je constructieve kritiek kan leveren. Mijn eerste indruk is: kicken, ziet er 'echt' uit.

Geplaatst:

Eerst en vooral wil ik even zeggen dat ik dit een heel mooi initiatief vind.

Op het eerste gezicht is het programma erg mooi gemaakt, gefeliciteerd!

Ik installeerde het programma en kopieerde de files "data" en "gewassen" naar mijn documenten.

In principe werkt alles als ik het programma aanklik om te openen, maar na een tiental seconden valt het gewoon uit, zonder enige error in de trant van "x has stopped working" .

Ik vraag mij af waar dit aan kan liggen?

Ik heb een 32-bit Vista systeem.

Alvast bedankt!

Geplaatst:
  • Auteur

Hm dat is redelijk suf.

Zijn er andere mensen die het kunnen testen met Vista32 ?

Ik heb met XP32 getest en natuurlijk met W7 32 en 64.

Ik zou ook graag willen testen met W8. Maar weet niet of dat als geprobeerd is...

Kan je de regclean erover doen en dan nog eens het programma openen? Regclean staat in de map van het programma....

Ik hou het in de gaten.

Gr Anton

Geplaatst:
  • Auteur
Ik heb een hele tijd dit topic niet gevolgd, en viel net met mijn neus in de boter: Download van de eerste versie.

Ik ga nou ook niet meer teruglezen, maar ik laat mezelf los op dat programma. Kijken of ik je constructieve kritiek kan leveren. Mijn eerste indruk is: kicken, ziet er 'echt' uit.

Het is ook een 'echt' programma hoor

En er zitten waarschijnlijk een paar plaatjes in die ik over het hoofd heb gezien... Ik had in de versie van mij de plaatjes verwijderd, maar die zijn weer geladen tijdens de installatie en het eerste openen...

Sorry, af en toe zijn ontwikkelaars wat melig tijdens het programmeren

Verder zou ik het inderdaad fijn vinden om informatie uit de gebruiker-kant te blijven horen, zo kan ook de versie weer ge-update worden...

Gr Anton

Geplaatst:

Anton, ik heb zojuist de Regclean uitgevoerd maar blijf met exact hetzelfde probleem zitten .

Ik denk dat het misschien eerder aan mijn pc ligt dan aan het programma.

Maar als er andere Vista32 gebruikers zijn die wat kunnen vertellen over hoe het bij hen draait, zou dat wel interessant zijn.

Geplaatst:
  • Auteur

Beetje lastig, want ik kan het niet reproduceren....

Terwijl ik wel veel getest heb inmiddels.

Is het een idee om het programma te de-installeren en dan nogmaals te installeren?

Ging het overigens wel goed bij de versie zónder de setup?

Als dat zo is, kan ik je die versie wel sturen per mail, want ik vind het toch vervelend dat je er geen gebruik van kan maken...

Hoor graag van je...

Gr Anton

Geplaatst:

Ik heb het programma meermaals proberen installeren. Het varieerde van bepaalde errors tot het wel kunnen openen, maar dan opeens uitvallen.

Ik meen mij te herinneren dat de versie zonder setup wel werkte.

Misschien kan ik de huidige versie de-installeren en met de oudere versie proberen.

Ik zal je mijn e-mailadres per pb sturen.

Bedankt voor het meedenken

Geplaatst:

Ik draai ook op Vista 32bit en heb het programma gewoon kunnen downloaden. Geen rare dingen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic