Geplaatst: 19 juni 201213 j Hallo,Ik ben wel eens benieuwd welke games jullie allemaal spelen.Ik speel voornamelijk Farming Simulator 2011 maar ook GTA San andereas en 18 wheels of steel Extreme trucker 2.Deze games speel ik allemaal op mijn laptop. Ik weet niet of jullie het spel Garden simulator kennen ik heb het zelf niet maar ben wel op zoek naar de demo versie. Groetjes Teun D
Geplaatst: 19 juni 201213 j Ik speel al dik 5,5 jaar TrribalWars Wie weet ook wel zoals Bit.. verslaafd Maar na 5 jaar ken je ook veel mensen.. word gewoon te gezellig dan > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 19 juni 201213 j Ik weet niet of jullie het spel Garden simulator kennen ik heb het zelf niet maar ben wel op zoek naar de demo versie.Je weet dat het uitgeroepen is tot de slechtste game ooit gemaakt? Het is echt ver-schrikkelijk! Gewoon grappig eigenlijk dat je zo'n slechte game op de markt kunt zetten Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 19 juni 201213 j Nog nooit van gehoord waar gaat het over en wat is het doel? Strategisch spel. In het kort: Je start met een dorpje, je maakt troepen, je groeit, en je krijgt steeds meer macht: als je het goed doet.Want daar komen natuurlijk VEEL strategische keuzes bij kijken.. Samenwerken, wanneer val je iemand aan etc. Heb soms wel eens rond 03.00 's nachts m'n wekker gezet omdat het aanvallen op dat moment het beste zou uitkomen.. Achja. Het bouwen van die gebouwen enz. is trouwens wel met redelijke realtime tijden...Hangt er vanaf naar welk level je hem ondertussen bouwt, maar bijv. het laatste level.. bij sommige gebouwen duurt dat dan snel 24 uur Aanval naar de andere kant van de wereld duurt 300 uur ongeveer.. hangt er ook weer vanaf welke troepen je gebruikt.. Achja, flinke tijden dus > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 19 juni 201213 j en Torpia is net zoiets als Tribal Wars. Google maar es. demo versie bekijken etc. Grafisch is Torpia niet zo bi. Maar het is een heel gelaagd spel. Ook een strategisch spel. Ik vergelijk het eigenlijk met schaken op hoog niveau. Dat zal niet iedereen met me eens zijn, het lijkt vrij simpel. Dat is het ook als gewoon spelletje. En zo te spelen , maar je kan er veel veel meer mee, kom je later achter. Hele gemeenschappen daar. Hiërarchische structuren enz. Vechten ja . Ook. En winnen. En winnen doe ik dan ook steeds bijna, let wel; bijna. Ik ben er goed in ja, al zeg ik het zelf. hahah. Dat houd je verslaafd.
Geplaatst: 19 juni 201213 j Geloof ik ook best. TribalWars ziet er ook vrij simpel uit enz. maar uiteindelijk zit er véél meer achter dan je denkt > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 19 juni 201213 j Vroeger speelde ik oGame, past wel in het rijtje! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 19 juni 201213 j Ik weet niet of jullie het spel Garden simulator kennen ik heb het zelf niet maar ben wel op zoek naar de demo versie.Je weet dat het uitgeroepen is tot de slechtste game ooit gemaakt? Het is echt ver-schrikkelijk! Gewoon grappig eigenlijk dat je zo'n slechte game op de markt kunt zetten Ik kwam pas dat spel tegen op internet ik had er nog nooit van gehoord. Nu weet ik dat het schijnbaar het slechtste spel dat ooit gemaakt. Vind ik wel grappig eerst nooit van gehoord en wilde het hebben maar nu wil ik niet eens de demo uitprobeeren
Geplaatst: 19 juni 201213 j Ik speelde vaak Plantasia, als we het toch over games met planten hebben facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 19 juni 201213 j Tradenations op de ipad, af en toe, om de tijd te doden. Een student met tijd te veel??! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 21 juni 201213 j Eve-Online al bijna 6 jaar. www.eve-online.com o/ William Tuinieren volgens www.natuurlijkemoestuin.be
Geplaatst: 22 juni 201213 j Ik ook farming simulator, jammer dat we niet bij elkaar in de game kunnen, he rommert En nou 18 wheels of steel. Omdat het kan.
Geplaatst: 22 juni 201213 j Ik ook farming simulator, jammer dat we niet bij elkaar in de game kunnen, he rommert ja idd
Geplaatst: 24 juni 201213 j Dan moet je je poorten open zetten van je router/modem voordat je met iedereen kunt spelen. Ik kon ook niet met mijn neef spelen maar toen ik de poorten had open gezet ging dit wel!
Geplaatst: 24 juni 201213 j Deed altijd landleven op hyves games, maar naar teveel storing ben ik ermee gekapt.Maar erg leuk om te doen.
Geplaatst: 26 juni 201213 j Land leven op Hyves heb ik ook een tijdje gedaan en toen deed hij het niet meer! JAMMER!
Geplaatst: 13 november 201411 j Ik speel nu vaak Age of Conan.Dat is een MMORPG.In The Big Bang Theory is er een aflevering waarin Penny verslaafd is aan Age of Conan...zo heb ik het ontdekt:) En morgen komt Assassin's Creed Unity uit...ik heb het gisteren besteld. Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Geplaatst: 14 november 201411 j Ik speel af en toe s mahjong. Ben niet zo'n spelletjes mens, vind het al gauw vervelend worden.Vroeger ,de bordspellen,zoals monopoly, vond ik al langdradig.Zou stratego bestaan?Of zeg ik nu iets geks?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.