guidovt Geplaatst: zondag om 14:36 Geplaatst: zondag om 14:36 Goede middag, Ik zal me hier even voorstellen. Mijn naam is Guido en ben 54 jaar oud en woon in Vlaardingen. Al heb ik geen tuin of moestuin, woon in een appartement met een klein balkonnetje, maar vind het gewoon leuk om zaden, pitten en wat maar wil groeien in de grond te stoppen en dan kijken wat er uit komt. Ik kijk al enige tijd met interesse mee en hoop hier inspiratie op te doen voor wat allemaal mogelijk is en wat niet. Het kan mij niet "groen "genoeg. Tot nu toe is er geen plantje hoger dan 50 cm geworden, maar misschien met jullie hulp en aanwijzingen gaat dat in de toekomst wel lukken. 5 Quote
Dahli Geplaatst: zondag om 14:41 Geplaatst: zondag om 14:41 Ha Guido, welkom! Lekker planten de hoogte in laten groeien op je balkon; minimale ruimte in beslag, maximaal plezier. Quote
rorror Geplaatst: zondag om 14:44 Geplaatst: zondag om 14:44 Welkom! 👋 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
guidovt Geplaatst: zondag om 15:46 Auteur Geplaatst: zondag om 15:46 Bedankt voor zover. Niet dat ik er een dagtaak van ga maken, meer vind het gewoon leuk om met fruitpitten, noten enzovoort aan de gang te gaan. Zo heb ik verleden jaar een ananaskroon gemaakt tot een ware ananasplant, grapefruit citroen mango en sinaasappel zaadjes geplant en die gaan op dit moment de hoogte in, Ben benieuwt 2 Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: zondag om 16:37 Geplaatst: zondag om 16:37 Welkom hier! Misschien word je wel zo enthousiast en wil je verhuizen naar een huis met een tuin. Anders niet te veel lezen hoor, want net als alle anderen, je wordt hier wel hebberig om steeds meer zaden te kopen. Quote
Mellie Geplaatst: zondag om 20:02 Geplaatst: zondag om 20:02 Superleuk die ananas kroon! Dat heb ik van zon Australische enthousiasteling op yt wel eens gezien dat hij dat deed. Dat kan dus ook hier! Haha, je hebt me geïnspireerd! Vele plezier op je balkon. Daar kun je heel veel moois mee doen. Geniet ervan. Quote
Hopmarjanneke Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Welkom! Quote Trotse moeder van 2 puberdochters en semi-beginnend moestuinierster.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.