Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die slakken verschilt heel erg, ik heb er niet zo heel veel last van.

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst: (aangepast)

Helly heb je geen hoekje vrij ergens in tuin beter niet in bak denk ik, geeft idd wel veel blad maar ik vindt het echt heerlijk warm of jam of zoals Gerwin zegt

Ja ik heb wel heel erg slakken.

aangepast door Gast

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Hans, heb je dan een gewone moestuin waar ze lekker doorheen wandelen?

Jullie zitten me nu wel lekker te maken zeg!

Hoeveel ruimte heeft rabarber nodig dan? En is het wel verstandig met kids in de tuin?

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ik heb en kids en rabarber gaat prima. Ik zou het in een grote pot proberen denk dat dat wel lukt. Wel elk jaar bemesten dan.

Wat betreft de slakken. Gewoon een net over je mmm gooien, stuk goedkoper en biologische dan slakken gif. en als i echt mini is kan je ze er ook met de hand steeds uithalen.

Jooze

Jooze

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Geplaatst:

bij mij staat de rabarber in een hoekje van ongeveer 1m2. Geplant door mijn zoon. En zolang ze de bladeren niet opeten is er niks aan de hand.

Geplaatst:

Als het in een grote pot past is het misschien nog wel een optie. Ik houd ook wel van rabarber, vind dat echt jummie

Good things come in small packages

Geplaatst:

Bedankt voor het advies allemaal, ik begin mijn tuin ook vooral voor mijn plezier hoor Hans anders zou ik er niet aan beginnen.

Ik kan zo genieten van alles wat groeit, kijk elke dag en probeer ook veel.

Die rabarber staat al jaren op mijn verlanglijst, maar in mijn gewone tuin was die veel te groot, dus nu ga ik er echt aan beginnen, ga in het voorjaar een paar planten kopen ik denk aan drie of zo.

Verder zijn er zoveel heerlijke recepten met rabarber dat ik er nooit genoeg van kan hebben hahahahaa!

Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme

Geplaatst:

Oh ja en slakker, praat me er niet van........ik vond er gisteren nog twee in de siertuin.

Beste remedie, mijn man die bij het invallen van de schemer op jacht gaat hahhahahaaa maar dat zijn vooral de naaktslakken brrrrrrr!!

Ik heb ook biervallen geprobeerd maar ik had het idee dat ik er nog meer last van kreeg!

Nu wil ik iets proberen met het ingraven van de plastic borderranden die iets boven de grond uitsteken ze zeggen dat slakken niet over een scherpe rand komen.

Verder nog ideeën ?

Groetjes Betty

Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...