Geplaatst: 20 juli 201213 j Mooi! Ik heb ook geen borders, maar wel overal bloemen, in en rond de kruidentuin, in en rond de moestuin, en langs de bosjesrandjes staan veel wilde of half wilde bloemen zoals teunisbloem(oenethera), fijnstraal (Erigeron) , koningskaars( verbascum thapsus), st janskruid(Hypericum perforatum), meisjesogen(Coreopsis grandiflora), papaver(somniferum), klaprozen(Papaver rhoeas) enz. Ik heb ook wel aangeplant of gezaaid: goudsbloemen(calendula officinalis) O.I. kers(Tropaeolum majus) ,zonnebloemen, juffertje in het groen(nigella)oranje cosmea(cosmos sulphurus).Verder bloeien veel kruiden natuurlijk ook. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 juli 201213 j Jammer dat je mobiel geen foto's toe kan voegen. Was vandaag op de tuin, goudsbloemen, afrikaantjes, bloemen in de pompoen en courgette, m'n clematis bloeit, was echt genieten! Zal van het weekend proberen wat foto's te plaatsen (maar stiekem hoop ik op mooi weer, zodat laptop lekker uit blijft )
Geplaatst: 22 juli 201213 j Meer dan genoeg siertuin Is dit een witte vlinderstruik ??? Groetjes,Conny. Hortensia Annabelle toch?
Geplaatst: 22 juni 201312 j jippie! hij/zij is er weer!!!! mijn eerste bloeiende goudsbloem Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 22 juni 201312 j Regen het niet bij jullie?Al de hele dag en veel. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 22 juni 201312 j Volgens mij zit een druppel op de foto ?? . Ach. Ik ben niet van suikergoed ( wel zoet )
Geplaatst: 22 juni 201312 j MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 22 juni 201312 j aaaaaaaah zit haast te kwijlen boven die foto's wat moooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!
Geplaatst: 22 juni 201312 j ja mooi,hé dacht even updaten al die mooie zonnige bloemen met al die regen Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 23 juni 201312 j Ze staan pas het 1e seizoen hoor, dus nog geen boeiende totaalshot. Moet er nog wél van komen
Geplaatst: 23 juni 201312 j Bloembezoek op de bieslook: Bloeiende lupinen: De Siberische lis: Met vriendelijke groet,Wim.
Geplaatst: 23 juni 201312 j Bloementuin was wel de bedoeling voor dit jaar... niet helemaal gelukt... Toch zetten de miniplantjes wel door...De Petunia in bloei.... hmmm... in de Tuinland zijn ze een stuk groter... Oftewel... de realisatie van de weelderige bloementuin uit mijn fantasie is opgeschoven naar volgend jaar...
Geplaatst: 23 juni 201312 j Ja... dat wil iedereen (alle plantjes) wel bij mij... Loop nog steeds een paar maand achter...
Geplaatst: 26 juni 201312 j Stukje bloemen tuingroententuin /een deel Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 26 juni 201312 j Net achter de lavendel staat een probeerseltje, wat ik al jaren wou hebben: de Digitalis ferruginea. Nog mini. Volgend jaar hoop ik groter ( is een vaste ). Maar wat is ie mooi he ? echt een juweeltje. Hij staat tussen de Kartuizer anjer (Dianthus carthusianorum) en de Eryngium dichotomum en de Eryngium yuccifolium. Allemaal mankebroeders. Niet de gemakkelijkste dus. Ze staan langs het terras aan de voorkant van de moestuin. Ik ken ze niet goed, wil ze leren kennen. Ken ik ze, mogen ze verhuizen naar elders op de tuin.
Geplaatst: 27 juni 201312 j Ik ben er eentje die een pakje gemixt zaad koopt, per ongeluk de helft wegschoffel en later toch verbaasd ben over hoeveel er nog over is gebleven. Mijn gezaaide bloemen-hoekje (behalve de papaver): Ik weet niet van allemaal wat het is.
Geplaatst: 28 juni 201312 j En welke roos is dit? Ën, geurt zij? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 28 juni 201312 j is het geen beauty?lijkt wel wat op een harig mager vogeldier zo [ik heb een redelijk fantasievermogen ] 28 juni 201312 j aangepast door Gast Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 28 juni 201312 j @ Appelvrouw: 'William Shakespeare 2000 ' , en ja vanzelf: die geurt zeer ( zwaar zelfs ) Mooi blauw he ? Bernagie toch ?
Geplaatst: 28 juni 201312 j ja dat is bernagie als je die in wijn trekt en dat drinkt wordt je een blijmoedig mens Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.