Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Gezocht : gras-maaier, motoraangedreven.


Aanbevolen berichten

Gezocht een grasmaaier. Op benzine. Een beetje robust als dat kan. Van een goed merk. De achterwielen moeten motoraangedreven zijn en de snijbak moet in hoogte verstelbaar zijn. Liefst met opvangbak ( meestal wel het geval ) snijbreedte minder van belang. Maar niet té klein.

 

Het ding moet het echt nog goed doen. Geen opknap/sleutel ding Wat niet de bedoeling is, is zo'n prachtig engels apparaat met zwenkwieltjes aan de voorkant. Dat wordt me te duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me pas een benzinemaaier aangeschaft, misschien niet met alles erop of eraan zoals jij graag zou willen, maar ik heb er enorm veel schik mee, het te maaien veldje is maar 200 m2 , wat tíe moet doen doet ie goed, perfect maaien! bovendien erg makkelijk in onderhoud.

 

Heb er ook aan zitten denken om een 2dehandsje aan te schaffen,... maar met het risico op teveel zelfsleutelwerk werd het toch maar een nieuw machientje Geen spijt van, doe hem nooit meer weg !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Als je enig idee hebt ( al is het maar vaag ) dat dat wiel-aangedreven-zijn te maken valt ( laat ik wel repareren dan ) Dan zou ik best interesse kunnen hebben. Doe je een pm wat je richtprijs is dan ? ( als hoor )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later ...

Ik haal dit oude topic weer even naar boven. Want ik zoek er nog steeds 1.

 

Zoiets dus als op de foto staat, die toen helaas al verkocht was Ik kom hem zelf wel halen. Ook al is het wat verder weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

@Bit, sorry dat ik even offtopic ga maar kan niet pb-en. Dus maar zo(moet ook eigenlijk bij de tuinaanbiedingen). vanaf 26 april tot 5mei 2013 bij praxis benzine motor,maaibreedte 40cm, opvangbak nu van 249,oo voor 149,25.(met keuzekorting i.p.v. 199,00) Kan iets voor je zijn.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...