Geplaatst: 21 april21 Apr Ik weet natuurlijk niet of het door de update komt, maar sinds vandaag heb ik bij een zoekopdracht blokjes in de zoekresultaten. Het woord waar ik op gezocht heb, is dan achter een blokje verscholen.
Geplaatst: 21 april21 Apr Ik ga er naar kijken. Op pc werkt het wel goed, ik zie het probleem nu ook op mobiel.
Geplaatst: 21 april21 Apr Foutje in de software. Heb een bugreport ingeschoten bij de softwareontwikkelaars.Ik heb tijdelijk zelf even de code aangepast om het weer leesbaar te maken op mobiel.
Geplaatst: 2 mei2 Mei 8 minuten geleden, donaldk zei:@bernaar heet nu gast, wat is hier aan de hand @rorror ?Hij heeft zijn account verwijderd @donaldk
Geplaatst: 29 mei29 Mei Zoeken op het forum tijdelijk niet beschrikbaar, we herindexeren de zoekmachine database op dit moment.Over +/- een uurtje weer beschikbaar.
Geplaatst: Woensdag om 17:283 d Algemene voorwaarden van de website zijn gewijzigd.Er is maar één wijziging en dit is de toevoeging van het volgende artikel: https://www.moestuinforum.nl/terms/#AI-gegenereerde_inhoud13 Publicatie van AI-gegenereerde inhoudHet is gebruikers niet toegestaan om volledige antwoorden, gesprekken, transcripties of andere inhoud die afkomstig is van generatieve AI-systemen (waaronder, maar niet beperkt tot, ChatGPT, Claude, Gemini, Copilot en vergelijkbare diensten) integraal op het forum te publiceren.Gebruikers mogen AI gebruiken ter ondersteuning van hun bijdragen, mits de geplaatste inhoud een eigen bewerking, analyse, samenvatting of persoonlijke toelichting bevat en aantoonbaar relevant is voor de discussie.Het plaatsen van grote hoeveelheden AI-gegenereerde tekst die een discussie verstoort, de leesbaarheid vermindert of de kwaliteit van het forum aantast, is niet toegestaan.Je kan hier de Algemene voorwaarden vinden.De reden hiervoor hebben jullie vandaag vast wel langs zien komen, dat er complete AI gesprekken welke niet aansloten op de topics op het forum waren geplaatst. Deze hebben we dus dan ook weggehaald.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Kleine update op de website, zojuist online gezet.Er is een knop toegevoegd om snel omhoog en omlaag te scrollen, afhankelijk van waar je je op de pagina bevindt.Code is zelfgeschreven en inmiddels al een week getest door verschillende gebruikers, dank daarvoor.Mocht je feedback of eventuele problemen tegenkomen, laat het ons dan vooral weten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.