Geplaatst: 7 januari7 Jan Auteur Ja daar heb je gelijk in ik zou fijner maïsmeel moeten zeggen..polenta is grove mais.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Dezelfde croifles die ik nog in de vriezer had liggen van de vorige keer, heb ik nu belegd met kaas en avocado en diverse sla.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik heb geen wafelijzer, maar ik nog wel dit ding ergens achter op een plank staan.Zou ik dit ook kunnen gebruiken?Ik zie hier zo veel lekkere recepten voorbij komen.Maar bij mij is het vaak zo, dat ik iets koop in een opwelling, dan gebruik ik het een keer en vervolgens staat het ongebruikt in een kast.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @Rookie ik denk dat je dat croiffle-achtige dingetje van Petra prima hierin kunt maken. Als ik me goed herinner gebruikt Petra daar kant en klaar croissantdeeg voor. Dat is stevig.Echt wafelbeslag wordt lastig vermoed ik omdat je met die grote holtes in jouw tosti-apparaat zit. Wafelbeslag is dun, dus ik denk dat dat niet gaar wordt. Zo’n wafelijzer heeft eigenlijk maar hele kleine holtes omdat de ijzervorm van de bovenkant in de ‘gootjes’ van de onderste plaat valt. Het gare deeg is daardoor eigenlijk maar heel dun en heeft heel veel krokante kantjes daardoor. Wat juist zo lekker is.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Toch maar eens naar een wafelijzer kijken dus.Misschien staat er wel iets op Marktplaats.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.