Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (â‹®) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

Hoi!

aangepast door pykenaas

Geplaatst:

Das een flinkerd!

Geplaatst:

X

aangepast door pykenaas

Geplaatst:

Eet jij deze op, of alleen voor de fun?

Geplaatst:

X

aangepast door pykenaas

Geplaatst:

Je kunt r nog een bootje van maken. Plaats eens een foto als je wilt ik ga je filmpje niet kijken

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

X

aangepast door pykenaas

Geplaatst:

@pykenaas Mooie Pompoem.

Ik heb je bericht bewerkt, en de 3 video's van je youtube kanaal direct zichtbaar gemaakt in het topic.
Als je nieuwe video's plaatst, kopier dan geheel de video link in je tekst venster, dan wordt deze automatisch getoont hier op de website.

Geplaatst:
43 minutes ago, appelvrouw said:

Je kunt r nog een bootje van maken.

Screenshot_20250829-151915.png

Een screenshot voor wie niet naar filmpjes wil doorklikken, en een link voor wie bewegende bootjes wil zien.

Geplaatst:

X

aangepast door pykenaas

Geplaatst:

Leuk, die grote joekels!

Misschien kan een kinderboerderij of andere plek met beesten er iets mee, als je veel over hebt.

In Nederland heb je het Nederlands Kampioenschap pompoenkweken. Komen ze met enorme pompoenen aan, die zijn alleen nog te verplaatsen met heftrucks en vrachtwagens enzo.

Geplaatst:

Bootjes? En ik maar gewoon denken aan een koets 😄

Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.

Geplaatst:

Haha ja natuurlijk 👡en dan maar hopen dat de muizen ook in de buurt zijn wie gaat hem anders trekken?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Een nieuwsgierige vraag.

Dit is een Atlantic Giant neem ik aan. De standaard in de handel verkrijgbare zaden van de Atlantic Giant zijn niet geschikt om dit soort resultaten te verkrijgen. Hoe ben je aan de zaden gekomen ?

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

X

aangepast door pykenaas

Geplaatst:
23 uren geleden, Frans zei:

De standaard in de handel verkrijgbare zaden van de Atlantic Giant zijn niet geschikt om dit soort resultaten te verkrijgen. Hoe ben je aan de zaden gekomen ?

Ik vroeg het omdat ik weet hoe moeilijk het is om aan genetisch geschikte zaden te komen. Ik heb in 2011 eenmalig de Atlantic Giant geteeld en verkreeg toen de zaden via een lid van een belgisch tuinforum waarvan ik indertijd zelf ook lid was. Ik heb in dat jaar 2 reuzenpompoenen geteeld waarvan de grootste rond de 400 kilo werd. Kleintje dus vergeleken met de pompoen die jij nu hebt liggen. smile

Van mijn vorderingen bestaat zelfs nog een oud topic waarvan helaas de links naar de foto's niet meer werken. Komt omdat ik mijn foto's toen parkeerde op de site Photobucket waarna die via een in het topic geplaatste link binnen werden gehaald. Photobucket was gratis maar dat bleek een lokkertje want ineens moest er betaald worden anders werd je account geblokkeerd. Ik voelde me belazerd , betaalde niet , en daarna had ik geen toegang meer tot de foto's. Een klein deel van de foto's heb ik later wel nog teruggevonden op een usb stick.

Ik neem aan dat jouw zaden afkomstig zijn van een club die reuzenpompoenen teelt ? Ben je misschien zelf lid van zo'n club ?

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

• Gast heeft de titel gewijzigd in Hallo nieuw

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.