lorre Geplaatst: 5 juli 2012 Geplaatst: 5 juli 2012 Sinds enige tijd staat er op mijn japanse esdoorn witte soort schimmel vlekken. Iemand die weet hoe of wat ? Quote Ist vandage ni tis vo morge
dennislp Geplaatst: 5 juli 2012 Geplaatst: 5 juli 2012 Echte meeldauw? Echte meeldauw afbeeldingen @ google Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Jorieke123 Geplaatst: 5 juli 2012 Geplaatst: 5 juli 2012 Het is echt handiger om een foto te plaatsen bij dit soort vragen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
lorre Geplaatst: 5 juli 2012 Auteur Geplaatst: 5 juli 2012 i know, maar men smartphone werkt niet mee vot moment.Ik probeer zo vlug mogelijk een foto bij te plakken. Ik had eerder gedacht aan iets dierlijks maar als ik met mijn vinger aanvoel en een stuk wegdoe is het meer schimmel achtig. Quote Ist vandage ni tis vo morge
lorre Geplaatst: 9 juli 2012 Auteur Geplaatst: 9 juli 2012 Eindelijk heb ik de foto kunnen nemen. Herkent iemand dit ? Quote Ist vandage ni tis vo morge
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.