Jump to content

Recommended Posts

Posted

Allemaal een goede dag.

Ik ben nieuw hier en ik doe onderzoek naar groeien op zeemineralen en lavameel, en met succes.

Pas een nieuwe grote kweekbak gemaakt van oud hout, en de appelboom gerooid, hij gaf te veel

schaduw.

En over mezelf, tja, een doe van alles iemand, geinteresseerd in natuur en wetenschap, maar doe

eigenlijk high end audio apparatuur ontwerpen als grootste hobbie.

dscn009094691341759212.JPGdscn016729541341759378.JPG

hier staat nog meer http://www.photobucket.com/spiritman50

Hoop hier wat inspiratie op te doen, zoals een kas bouwen op het achterste stuk werft.

• 2 years later...
Posted

Wel wel wel.

Ooit geregistreerd en nooit meer naar omgekeken, wat stout, maar goed het ging allemaal ook niet zo goed, maar nu

wat beter.

Ja keltisch zeezout gebruik ik inderdaad.

Echter probleem met buur, die me weg wil hebben, spuiten rotzooi over de schutting en dan gaat spul dood.

Maar heb ze gepakt, moet voorkomen.

vrg kees

Posted

Dat is serieus minder, goed dat ze nu voor moeten komen, maar het liefst heb je helemaal geen burenruzies natuurlijk.

Posted

welkom terug!

(heb zelf een redelijk low end maar wel heul betrouwbaar geluidsinstallatie ontworpen en gebouwd, voor een salsa bandje )

• 2 years later...
Posted

Hoy Allemaal

Met buur is het stukken beter geworden na de veroordeling, ze heeft 500 euro moeten betalen aan me, wegens smaad laster, het blijft natuurlijk

wel zo dat ze me niet moet en me liefst weg heeft, voor het gevoel is dat dus weer niet zo fijn..

Komende zomer ga ik weer verder met de tuin, is nu in ruste geweest deze zomer, die toch al erg slecht was,, lijkt wel of windmolens in

de wereld zorgen voor problemen door af te tappen van de wind energie, en wind is massa en dus moleculair verbonden, als ik dit goed zeg.

vrg kees

Posted

Ha Kees,

Welkom op het forum! Mooie bak heb je gemaakt zeg. Suf van je buurvrouw, maar fijn dat het wat beter is geworden.

Groene groetjes en geniet vab het mooie weer!