Geplaatst: 5 uren geleden5 u Gefeliciteerd @lieke En dat op de laatste dag van het jaar. Ik zat er ook niet ver naast, ik had de naam 'stok' al genoemd en ik hoorde roze, maar deze boon is paars, maar dan was het denk ik gemakkelijker geweest.Leuk gedaan @Lia56 Ik moet nog even nadenken of ik meedoe, want ik wou juist minder bonen gaan zetten dit jaar en ik heb nog vele bonen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Wij doen uiteraard ook weer mee! En gelukkig nieuwjaar iedereen uiteraard. Wij hadden deze (? In elk geval paarse) bonen ook eerder. Kleuren groen terug bij het koken, dat was wel een bummer als je denkt paarse bonen op tafel te zetten. Beginnersleed. Maar wel mega lekker! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @Lia56 wij overwogen deze sowieso. Mag dat? Dan zaaien we er uiteraard wel meer, dat is wellicht niet eerlijk? * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @Tanja65 ze moeten dan wel geplukt zijn, van de plantjes die opgekweekt zijn van de toegestuurde zaden.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Leuk @Lia56 ! Ik doe graag weer mee! Nog nooit bonen geteeld, dus extra leuk. Het wordt vol in onze voortuin 😃. Veel zin in weer.@Liekie Gefeliciteerd!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.