Geplaatst: 19 uren geleden19 u Hallo,Ik heb een frees op de kop weten te tikken, alleen weet ik niet welke brandstof erin moet.Het is een intermotor LA 301 heeft iemand een idee?
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Zou ik niet zeker weten, maar ik zou denken gewoon E10 of E5 ? En als je het wilt betalen dan Aspen blauw.Ik zou je een pdf willen laten zien maar die kan ik hier om de een of andere reden niet plaatsen. Staat wel op googleIntermotor LA 301 Fuel. Je krijgt dan een site te zien van Rehlko Engines Daar staan diverse pdf jes die je zo even kunt downloadenSucces
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Ik ben waarschijnlijk de persoon met de minste kennis van frezen hier, maar als het zo'n ding is zou ik er benzine ingooien.EDIT : Kijk even of er een symbool staat op tankdop van de benzine. Mogelijk moet er mengsmering in, 1:50. En kijk of er een peilstok op zit voor de olie. Zoniet, dan is het waarschijnlijk een tweetakt moter en dan moet je Aspen rood hebben of je maakt zelf mengsmering met E5/98 benzine en de juiste olie (tweetakt of viertakt) 7 uren geleden7 u aangepast door driepinter
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Leuke machine, daar ga je een hoop lol van hebben.Als ik goed op de pdf heb gekeken zie ik dat er olie op moet en dan zal het viertakt zijn, maar dat vind je gauw genoeg uit.Iemand die ik ken heeft het eens gepresteerd om mensmering te gebruiken ipv gewone benzine, ook een freesHij liep er wel op, maar je kon er niet bij in de buurt komen zonder gevaar voor verstikking. 🤣
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Gewoon benzine en olie op peil houden lijkt me volgens instructies als het hetzelfde is bij LA, aangezien het een oudere motor is zou ik geen E10 nemen.UM_IM_250_251_252_300_301_302_350_351_352.pdfLA 301 staat er niet echt tussenIntermotor engines 1 uur geleden1 u aangepast door redzebra
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.