Geplaatst: 10 uren geleden10 u Auteur Zo zeg, dat was me wel even een plensbui! Ik gok dat er rond de 30 mm viel. Het heeft in onze pas uitgediepte vijver wel een beetje te hard gestroomd, die is nu wat minder diep door het zand wat nu op de bodem ligt. Nou ja... Het is blijkbaar alles of niets. De planten vinden het allemaal heerlijk en lijken nu al groener dan gisteren.
Geplaatst: 9 uren geleden9 u 15 mm in de pluviometer. Geen planten omgevallen. Alleen een verstopte regenpijp dankzij alle mussennnesten onder de zonnepanelen. En er komt meer regen, jammer voor de buitentomaten, maar dat hebben we er wel voor over.
Geplaatst: 7 uren geleden7 u 2 uren geleden, Jorieke123 zei:beetje te hard gestroomdLiggen nu ook al die kleine nieuwe gras zaailingen op de bodem van de vijver?Het ging flink tekeer hoor, ik hoorde de wind ook echt bulderen, of verbeelde me dat, altijd lichtjes griezelig zo in het bos tussen de hoge bomen. Ook hier ongeveer 30 L. /m2Kleinzoon had van de week ruim zijn best gedaan om het terras schoon te vegen van naalden, dennenappels en zand maar wat naalden betreft ligt er weer evenveel en je ziet ook aan de ophoping dat het water gestroomd heeft over het terras.
Geplaatst: 17 minuten geleden17 min 9 uren geleden, Jorieke123 zei:De planten (...) lijken nu al groener dan gisteren.Is het gras bij de buren weer groener dan is Boskoop. Daar heeft het gisteren en vandaag samen tot nu toe (17:24 uur) maar 10,6mm geregend. En dat inclusief de bui van 2 uur geleden, anders was het nog minder.
Geplaatst: 5 minuten geleden5 min Pfff, is het gras in Boskoop een stuk groener dan in Assen. 8 mm in de laatste 24 uur. Wie biedt minder!!!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.