Geplaatst: 14 maart14 Ma Vandaag een wok maaltijd gegeten met paksoi uit de vriezer, deze kwam uit onze moestuin.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Vanavond stamppot gemaakt van hoofdzakelijk de bladeren van de broccoli Purple Sprouting. Er zaten praktisch geen bloemen aan, stonden in een speciebak in de kas en ik wou er wat anders in gaan zetten. Ik kon helemaal geen recept van een stamppot vinden, dus ik heb er zelf maar wat van gefabriceerd. Ook de stelen en de bloemen verwerkt.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Zijn dat geen doorlevende planten ? Of is dit weer een andere soort?O ja en wij hebben ook wat gegeten, soep van gekochte bio courgettes en peterselie en blad selderij uet. De ervoor gekochte crème fraiche helemaal vergeten dik denk er nu pas aan. Zelfgebakken zuurdesem broodjes erbij waar ik goede sier mee maakte.. trots dus wel op mijn verbeterde baksels! 51 minuten geleden51 min aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.