Geplaatst: 1 uur geleden1 u Gisteren: Bij wat restjes van de afgelopen dagen, oa mega lekkere pompoensoep Met suppengewürz en veel zachte tomaten uet. Ook de laatste 3 lamsspareribs die gisteren niet op gingen. Krijg er spontaan weer zin in.Nieuw was Een tajine met eigen kruiden en een pot ingemaakte onrijpe vijgen van vorig jaar. Was superlekker geworden. Had ook een paar blj de kaasplank erbij gedaan. Smaakte heerlijk op een scrocci met brie. Aanradertje! Mijn bezoek vroeg om een pot. Ze kregen een recept 😆Bij de kaasplank had ik ook wat oude ingemaakte champignons gevuld met roomkaas met eigen knof en kruiden. Voelde beetje als Russische roulette. Maar we leven allemaal nog 😬vandaag was de hele maaltijd bezorgd. Niks van mezelf erbij. Ja. De inzet om het op tafel te zetten. Telt zeker niet. 😛
Geplaatst: 53 minuten geleden53 min Een lekkere quiche gemaakt met gerookte zalm en heel veel spinazie (4 soorten en Erbette erbij). De winterreuzen was meer gatenkaas, terwijl hij onder een net staat, de andere 3 soorten in de kas zagen er beter uit en voordat het blad van de Erbette slecht werd die er ook bij gedaan.Een recept gevolgd, maar aangepast met veel meer spinazie die ik even heb laten slinken, want die wil je toch proeven niet waar? En wat meer Ricotta erin. Dat was weer jammie. Die blijft erin.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.