Geplaatst: 6 uren geleden6 u Oh wat een goeie! Dan zal ik bij de volgende lichting doen! https://mascha2505.wixsite.com/moestuin
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Niet in de moestuin, maar voor de moestuin.Ik had nog wat pootaardappelen over en ik vind het zonde om die weg te gooien.Ik heb alleen geen potten, emmers of bakken meer om ze in te doen.Ik ben dus bezig geweest om de plastic zakken, waar de tuinaarde in heeft gezeten binnenstebuiten te keren, zodat de zwarte kant aan de buitenkant zit.Rand omvouwen en ik heb weer zakken om te in te planten.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik dun niet uit of ik zaai ze direct op afstand. Ik vind het zonde van de zaden, die kiemblaadjes op je boterham vind ik niets. Radijs en vele andere planten kun je meervoudig zaaien en je draait de grootste eruit, de rest laat je groeien. Tenzij je de bak snel nodig hebt.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Alleen even heel snel langs de moestuin gevlogen om de nieuw geplante bonen van een schapenwolletje te voorzien ivm de voorspelde koude nacht(en). * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Onkruid verwijderd. De peultjes opgebonden. Een deel van de lathyrussen opgebonden. Verschillende voorgezaaide bloemen uitgeplant. Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.