Geplaatst: 3 uren geleden3 u Vandaag weer zaden met een worteltje vanuit de deno naar een potje gezet. Ik denk dat de Çanakkale tomaat, Liguria tomaat en Marmande tomaat niet gaan ontkiemen. Maar ik geef ze nog even. Ik hoop nog steeds op de Çanakkale tomaat.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 3 uren geleden, Gitta zei:Dat heb je nog van Ingrid.Ja die Ingrid van de MM was helemaal vreselijk met haar opmerkingen en dit vind ik dan op internet. Maar ook op andere sites staat er wat omschreven, maar dan schrijven ze wortelgroeiproblemen of groeistop. En dat is minder erg dan dood gaan. E dan hebben ze het vast over buiten zonder een foliekas of kas, maar in de wind. En wat Jorieke zegt dat ze daarna sterke planten worden, dat geloof ik wel. Al dat gepamper is niet goed. Ik moest alleen wat aan het licht doen, omdat het hier erg donker is in huis als de zon niet schijnt, maar verwarming gebruik ik niet voor de zomergroentes, alleen bij het ontkiemen, maar ik denk dat ik dat ook niet nodig heb, het duurt dan langer. Het eerste jaar werden het lange slungels zonder de extra lampen (en die zijn veel te zwak weet ik intussen).
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.