Geplaatst: Vrijdag om 20:442 d Als ik meer ruimte had, dan had ik graag meegedaan. Maar helaas 50 tomaten is echt teveel voor mij. Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Geplaatst: Vrijdag om 21:552 d Zelfde hier. Maar ondanks ideale omstandigheden (een buurman die phyto aangetaste planten gewoon laat rotten in de tuin), gewoonweg geen ruimte voor helaas.Hier openen momenteel de eerste planten hun bloemen overigens, in de kas. Weer alleen kers tomaatjes dit jaar.
Geplaatst: Zaterdag om 17:121 d Leuk en interessant idee zo'n project, maar dat is voor iemand die verder bijna niets anders verbouwt of heel veel grond heeft denk ik.
Geplaatst: 13 uren geleden13 u Vandaag zijn de tomaten opgehoogd van P6 naar P11. Ze waren al erg goed door geworteld. Nu kunnen ze nog even goed doorgroeien totdat ze de grond in gaan. Ik hoop over een week of 2.De verpotte tomaten kwamen vanmiddag even bij in het pop up-kasje. Tomaten doen altijd zo dramatisch vind ik als ze net zijn verpot. Ze staan inmiddels alweer binnen.
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Heb echt een voorkeur voor p11, zo gek als dat mag klinken. Voorbij het fragiele, en bijna tegen uitplanten aan..Hier (net naast Amersfoort) neem ik de gok, en staan de kerstomaatjes in de kas.Tumbling toms, 100s and 1000s (dank je Dahli!), black cherry en een trostomaatje van de lidl die me kwa smaak enorm bevalt, staan op kweek. Tumbling tom en 100s/1000s hebben trosjes bloemen, een nalevering van die soorten begint net.Voor een vriendin een paar plantjes voor de zekerheid gezaaid, maar ook haar plantjes doen het prima- dus tja, dan maar wat meer planten op het terras dan bedoeld😅Tumbling tom, vorig jaar veel plezier van gehad, de 2 koplopers in huidige toestand-
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Die tumbling tom is denk ik een struiktomaatje, dus die dief je niet @Dashbro ?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.