Geplaatst: 5 uren geleden5 u Hallo Allemaal,Ik ben Joey, Op dit moment 28 jaar oud en ik woon in Twente.Ik ben in het verleden lid geweest van dit forum maar heb toen door omstandigheden al mijn data moeten opschonen.Ik ben mij aan het focussen op een perceel hier in de buurt. Er is een moesstuin vereniging welke enkele percelen overhad. Over een paar weken krijg ik een afspraak en mag ik een perceel uitzoeken. Ik heb al zaden en vrij veel materiaal "gefixt"Doel van mijn tuin is als volgt: Meer kennis vergaren van het kweken van mijn eigen eten. Extra zelfredzaamheid. Extra beweging, extra verantwoordelijkheden. Verder mijzelf op meerdere vlakken kunnen ontwikkelen. Mijn situatie is zo dat ik structureel tijd teveel heb. En ik houd dat graag zo... Dit vormt gelukkig geen belemmering Verdere hobby's zijn: Kringlopen, Metaaldetectie. Laag niveau webdesign (Dus veelal met open sourche progamma's werken) Veel scooteren en gezellig ontspannen / lekker eten etc etc, Dit forum ben ik nooit vergeten en zal er veel aan hebben. Hartelijke groetjes, Joey
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hi Joey, wat fijn, structureel teveel tijd. Dat wordt wel anders straks met je nieuwe perceel 😉. Heerlijk vooruitzicht. Welkom terug!
Geplaatst: Zojuist1 min Welkom terug, en veel plezier hier en met je nieuwe moestuin straks! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.