Geplaatst: 1 februari1 Feb AangebodenZaailingen Gele lis (0 – 20 stuks, afhankelijk van opkomst najaars-zaai)Zaailingen peper: Szechuan (0 – 10 stuks, afhankelijk van opkomst najaars-zaai)Zaailingen peper: Carolina Reaper redZaailingen peper: Madame JeanetteZaailingen peper: 5 ColorPlantjes Kaapse zonnedauw (is een vlegjesvanger)Zeekraal: zadenStekken aardbei Frau Mieze SchindlerStekjes (geworteld) van Bonte gele dovenetelStekken kronkelwilg, max. 1 meter. Staan sinds eind februari in waterHoutas, van puur beukenhout GevraagdZaailingen (1 à 2) peper PeppadewZaailingen (1 à 2) peper Lemon drop AfsprakenTanja65. Krijgt:Kronkelwilg 2x. Geeft Bishops crownappelvrouw. Krijgt: paar FMSWortel. Krijgt: Szechuan 2xClaudy. Krijgt: houtas Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: Gisteren om 06:071 d Auteur Mijn ruillijstje is nu ingevuld, zie hierboven. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 23 uren geleden23 u Hoi Henk, ik heb belangstelling voor een stek kronkelwilg. Ik lees dat deze als struik of in een pot kan, dat is precies wat ik zoek. Wat ik op struikhoogte kan bijhouden voor decoratie. Mijn gezaaide lemon drops zijn niet opgekomen, maar ik kan je wel een peper bishops crown ter ruil aanbieden, die heb ik voldoende. Is dat wat? 23 uren geleden23 u aangepast door Tanja65 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 23 uren geleden23 u Hallo Henk zou ik een paar plantjes Frau Mieze Schindler mogen hebben? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 uren geleden20 u Hoi Henk, bedoel je met de Szechuan de vaste plant? Want dat zou ik er wel 2 willen.
Geplaatst: 13 uren geleden13 u Beste Henk,Heb je nog houtas? Zo ja wat wil je van mij?Groetjes van Claudia
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur @Tanja65 : OK, Kronkelwilg (2x) voor jou. Ik wil wel een Bishops crown.@appelvrouw : OK, Een paar FMS voor jou@Wortel : OK. Szechuan 2x voor jou, áls ze op gaan komen. Ja, is vaste plant/grote struik)@Claudy : OK. Zak houtas van beukenhout voor jou Inhoud bloempot of bak berekenen
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.