Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Op 7-4-2026 om 21:23, Loraine_ zei:Ik heb twee blauwe bessenstekken, kan ik jou daar blij mee maken? Ik zeg stekken, maar het zijn al wel redelijke planten trouwens.Het exacte ras weet ik niet meer, ik denk 2 verschillende soorten. Hier geven ze beide kleine tot middelgrote bessen die erg goed van smaak zijn.heeeeel graag....dank je wel
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Op 7-4-2026 om 20:32, appelvrouw zei:Die amethyst lips zocht ik even op die zijn wel mooi! Die salie’s zouden ook mee kunnen naar het nieuwe huis. Ik heb nog steeds alleen maar nepeta voor je maar wel drie plantjes als je wilt.Ja hoor...ik zet hem erop!Drie plantjes nepeta is prima hoor....ik stek ze in het najaar voor het geval...ze stekken heel gemakkelijk. Zijn niet echt winterhard. Bij echte vorst zoals afgelopen winter hebben 3 planten het hier niet overleefd, maar de rest begint toch weer voorzichtig uit te lopen.... 2 uren geleden2 u aangepast door Ciska
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.