Geplaatst: Gisteren om 18:531 d Auteur Als dit maar goed komt:Ik ben bezig met het desembroodje met olijven voor zaterdag..lekker op weg, nog 1 x vouwen na het toevoegen van de olijven, later vormen en dan een nachtje in de koelkast. Het deegje is al lekker elastisch!Zie ik plots de pot met het desem nog naast het deeg staan. Nog nooit gehad haha.Overnieuw beginnen met folds en nu gelijk proberen het desem voorzichtig door het deeg te vouwen..ik wil niet dat de speltgluten scheuren.Verdamme😝 gisteren om 18:541 d aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: Gisteren om 19:331 d Wij brengen of fudge, of een groene salade mee. Zijn we nog niet over uit... Iemand een voorkeur? Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Geplaatst: 14 uren geleden14 u Auteur Twee x raden kan ook en dan mag je de salade weglaten. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Auteur Ondanks of wie weet dankzij de rommelige bakvolgorde een van de mooiste broodjes geworden. Mét oor! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Dat ziet er heerlijk uit, die wil ik wel heel graaf proeven. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Tjonge dat wordt een uitdaging.Mijn stoofpotje heeft normaal gesproken heel veel knoflook en uit en aangebraden in olijfolie. Moet even nadenken over een heel ander recept of ik maak een aparte stoofpotje voor de mensen met alergie. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 15 minuten geleden15 min Auteur Kan inderdaad een uitdaging zijn @Nasuada . Ik gebruik een heel klein beetje fijngesneden prei voor het aanbakken voor bv een stoofpotje of curry. Dat gaat goed. Met een beetje creativiteit die jij zeker bezit gaat het vast lukken iets lekkers te maken, ook zonnebloem of koolzaad olie gaat prima. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.