Geplaatst: 4 uren geleden4 u Auteur Mocht iemand nog spitskool, boerenkool, wittekool, palmkool zaailingen over hebben??? Zelfde voor pompoen??Die komen hier niet op☹️
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ha Wortel! Je kunt nu nog ruim pompoen zaaien, heb je wel zaadjes? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 uren geleden2 u En je doet nog mee met de kousenband (voor je checklist) * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Voor palmkool en boerenkool is het sowieso nog wel vroeg toch...? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Voor de kolen en pompoen ga sowieso nog een keer proberen te zaaien, maar het zaad is nogal oud. En ik heb gemerkt dat ik kolen hier vroeg moet zetten vanwege de arme grond. Heb alleen de kwartelmest in de compost en af en toe koemest korrels, maar dan nog groeien de kolen hier heel traag.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik heb wel een paar savooiekooltjes voor je als je wilt. Die kunnen (net als palm-, en boerenkool) ook in de winter worden geoogst. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 13 minuten geleden, Wortel zei:Voor de kolen en pompoen ga sowieso nog een keer proberen te zaaien, maar het zaad is nogal oudIk heb eventueel de volgende zaden voor je:Butternuts houdbaar t/m dit jaar en de trompe Albenga is dit jaar gekocht 1 uur geleden1 u aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ook heb ik 1 of 2 van die pompoenen voor je met dat groene vruchtvlees (Guatamalan Green ayote). Ik heb er 4 gezaaid en die kwamen allemaal op! Ze beginnen net aan hun 1e echte blaadjes. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.