Geplaatst: 2 uren geleden2 u @Rookie Even een vraag: krijgen jouw glazen potten met stekjes ook direct zonlicht in die vensterbank? Ik vraag het niet voor de stekken, maar omdat ik dat zelf niet durf. Misschien een beetje off topic, maar ik ben altijd bang dat er daardoor een brandpunt achter de pot ontstaat (vooral ook door het water er in wat de boel nog meer bundelt) en er dus fik kan ontstaan. Maar misschien zie ik wel teveel beren op de weg (mijn man vindt vaak van wel 😉). Ik doe het voor de zekerheid toch maar niet. In de middag haal ik de pot daar weg.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 5 minuten geleden, Rookie zei:Het is net zo'n schuifpuzzel.Met zoete aardappelen valt het nog mee. Moet je hier komen kijken wat ik steeds in de kast zit te schuiven wat past.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik zit even te kijken @Dahli , ik zie 1 klein brandpunt, maar dat is niet eens warm.Ze staan bij mij gewoon in de vensterbank in de zon en ik heb daar zelfs nog nooit bij nagedacht.Maar je hebt gelijk, het zou theoretisch misschien kunnen, maar bij mij gebeurt het niet.Ze vinden het wel lekker in de zon geloof ik...
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 21 minuten geleden, Rookie zei:het zou theoretisch misschien kunnen,Waarschijnlijk dus weer een beer op de weg 😄. Dat ze zonlicht fijn vinden, zie ik hier ook. ‘s Middags staan ze lekker buiten. Meteen ook een beetje afgehard hoop ik dan.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ze staan bij mij ook in een glaasje water in de volle zon. Ze groeien prima. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.