Geplaatst: 4 uren geleden4 u 6 minuten geleden, rorror zei:zoals sommige dit ei al gevonden hebbenKan jij dan zien wie welk ei gevonden heeft? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Volgens mij is het niet de bedoeling dat je de vindplaatsen verraadt @Petrasmoestuin !!!!! Misschien handig om de openingspost van @rorror even te lezen zodat je het niet voor anderen verpest?!
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Auteur @Petrasmoestuin De eieren die je gevonden hebt, zijn juist wel de gene die verstopt zitten.Ik heb de afbeeldingen met het verklappen van de antwoorden verwijderd.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Auteur 1 minuut geleden, appelvrouw zei:Kan jij dan zien wie welk ei gevonden heeft?Moderators hebben toegang tot een lijst waar elk ei van elke gebruiker in geregisteerd staat.Niet dat jij er wat aan hebt, maar aan de hand van die lijst, weet het systeem dus ook welk ei jij al gevonden hebt en dus niet meer voor jouw op de website toont."appelvrouw": ["5","4","12","13","14","25","2","3","21","7" ], (Op volgorde van het vinden)En ik heb een lijst met 1-25 met waar elk ei verstopt is. Zo kunnen we dus ook hints aan het einde geven van wat achteraf blijkbaar de moeilijkst vindbare eieren zijn.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Knap vind ik het. Volgens mij is ei 7 een lastige We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Auteur 1 minuut geleden, appelvrouw zei:Knap vind ik het. Volgens mij is ei 7 een lastigeZeker als je geen ... hebt. 🙃
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Denk dat kwartje eindelijk gevallen is 🥸 Naja weer een eitje geklopt You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 4 uren geleden4 u 5 minuten geleden, rorror zei:Zeker als je geen ... hebt. 🙃Ik had het zelfs uitgeschakeld staan
Geplaatst: 4 uren geleden4 u 34 minuten geleden, rorror zei:Iets wat andere mensen wel doen, maar jij nooit.Dank je @rorror !! Misschien moet ik dat dan maar eens gaan doen. Het begin is er 😉.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u @rorror Door het rondklikken viel mij op dat de RSS knop het niet doet. Deze staat o.a. onderaan de pagina ongelezen berichten. (en nee dit is geen verkapte hint)
Geplaatst: 3 uren geleden3 u 49 minuten geleden, Dahli zei:zodatDus ik had het wel goed zo. Succes iedereen! Ik heb het druk met andere zaken nu. 3 uren geleden3 u aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur 12 minuten geleden, loes zei:Door het rondklikken viel mij op dat de RSS knop het niet doet.Zou je de foutmelding naar mij in PB kunnen sturen.Als ik er op klik krijg ik het namelijk wel te zien.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u En alle paaseieren zijn zowel via de app als de website te vinden toch? Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 3 uren geleden3 u 🐣 hmmm wel dat waren er weer 2... Maar langzaam begin ik eierblind te worden You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur 5 minuten geleden, Rookie zei:Het wordt wel steeds moeilijker...Je hebt een deel van de moeilijke al gevonden, maar je hebt grotendeels de makkelijke laten liggen 🤔
Geplaatst: 3 uren geleden3 u heb ik wel alle makkelijke al 🤣 You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 8 minutes ago, rorror said:Je hebt een deel van de moeilijke al gevonden, maar je hebt grotendeels de makkelijke laten liggen 🤔Hihi, echt?Bestaat er zoiets als paaseiblindheid?😁
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 2 uren geleden, Petrasmoestuin zei:Dus ik had het wel goed zo. Succes iedereen! Ik heb het druk met andere zaken nu.Gelukkig maar dat jij gelijk had, en druk bent met andere zaken, en niet zo veel op het forum komt. We zouden anders ongetwijfeld allemaal verliezen 😉 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik heb er inmiddels 2 gevonden van de 25. De hint snap ik helemaal niet, dus heb ik niks aan. Ik lees weer rustig verder.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Die hint slaat zowel op jou als op mij @Gitta .En op nog een aantal anderen. 1 uur geleden1 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik ben te moe denk ik @Rookie . Ik kan me niet op de hint focussen. Ik lees het morgen nog wel een keer.
Geplaatst: 59 minuten geleden59 min 2 minuten geleden, Gitta zei:de hintIk snap de hint ook niet hoor. Maar ik heb er intussen wel 7 gevonden.
Geplaatst: 58 minuten geleden58 min Maar jij hebt meer tijd om online te zijn. Ik heb er 2 vandaag gevonden. Zojuist weer 1. Dus teller staat op 3 nu.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.