Geplaatst: 16 uren geleden16 u Auteur 49 minuten geleden, Loraine_ zei:Houd je van de straat.. 😂Houd je uit de tuin
Geplaatst: 16 uren geleden16 u Het scheelt dat ik op dit tijdstip toch altijd wakker ben en dit niet echt bepaald hét moment is om in de tuin bezig te zijn 😁
Geplaatst: 16 uren geleden16 u Nee, je waait zowat weg met die wind.. naast dat licht ook een rol speelt, maar aan de temperatuur ligt het nu niet. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 14 uren geleden14 u Geschiedernis! Love it. Weet je wel hoeveel mensen het op die manier uitspreken? Misschien moet het groene boekje nog wat aangepast. Doe dan ook meteen weps en spycholoog, dan zijn we daar ook vanaf. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 14 uren geleden14 u En vergeet spirualiteit niet 🤫Ontopic:Het lukt me niet het laatste ei te vinden. Ik geef het op voor nu, voor mijn gevoel heb ik alles gehad (behalve alle topics, maar daar ga ik niet aan beginnen..)Mocht @rorror een hint hebben over het ei dat ik nog mis, houd ik me aanbevolen! 😇
Geplaatst: 14 uren geleden14 u Hey! Hints zijn niet spirueel hoor. Maar vooruit, het is Pasen. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Ik heb ook geen idee welke ik nog mis, dat maakt het idd lastig.Maar helemaal eens met @appelvrouw , heel leuk gedaan @rorror en ik heb zeker forumonderdelen gezien waar ik het bestaan niet van wist.
Geplaatst: 8 uren geleden8 u 6 uren geleden, Loraine_ zei:spelfoutjeIk heb nog wel meer spelfoutjes gezien eigenlijk..😅 Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Ik snap de hints wel maar er staat gewoon niets 🤣 Ben eiblind geworden You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 6 uren geleden6 u 3 uren geleden, Ikbeginbijmezelf zei:ik heb zeker forumonderdelen gezien waar ik het bestaan niet vanDie mis ik, denk ik, nog steeds 🤭Aangezien ik niet verder kom. Kan een handtekening ook gewoon tekst zijn? Ik ga hier niet mijn handtekening uploaden natuurlijk.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Alles wat onder dat dunne lijntje staat noemen ze een handtekening, het wordt ook wel onderschrift genoemd.Je had het dus gewoon goed gedaan. 5 uren geleden5 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 🥚Mag ik een kleine Paastip geven Rorror?🥚Heel soms staat een paasei niet bovenaan het topic..maar hangt ergens onderop..of is misschien nog onderweg naar beneden en dus halverwege💬🥚Hier staan we op het punt te gaan verstoppen..de zoekers zijn onderweg🥚 2 uren geleden2 u aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 56 minuten geleden56 min triggered klikt op alle eieren... wolkje en wereldbol FIJNE PASEN 😘 You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 34 minuten geleden34 min Auteur 8 uren geleden, Ikbeginbijmezelf zei:Ik heb ook geen idee welke ik nog mis, dat maakt het idd lastig.Zelfde hint als de laatste die ik gaf aan Gitta
Geplaatst: 29 minuten geleden29 min Auteur @Loraine_ Hint, wat op de foto staat: https://www.moestuinforum.nl/topic/57941-paaseierenjacht/page/6/#findComment-577448
Geplaatst: 28 minuten geleden28 min 5 minuten geleden, rorror zei:Zelfde hint als de laatste die ik gaf aan GittaEn nog een mooie gouden ook!
Geplaatst: 27 minuten geleden27 min Auteur 1 minuut geleden, Ikbeginbijmezelf zei:En nog een mooie gouden ook!Jep en tevens de grootste.
Geplaatst: 23 minuten geleden23 min Auteur @Ikbeginbijmezelf En de andere hint is 1van de 4 hints die ik aan appelvrouw gaf.Zo zie je maar, dat mensen ook gewoon de eerdere hints van andere leden moeten lezen/ontcijferen en dan kijken of je die gemist hebt.
Geplaatst: 22 minuten geleden22 min 4 minuten geleden, rorror zei:@Loraine_ Hint, wat op de foto staat: https://www.moestuinforum.nl/topic/57941-paaseierenjacht/page/6/#findComment-577448De enige hint die ik niet heb kunnen ontcijferen/vinden. Voor mijn gevoel heb ik daarin alle opties had gehad, dus dacht dat ik die vast 'perongeluk' al had gevonden, maar niet dus. Ik kan erg slecht tegen een 'net-niet' resultaat, dus ik ga straks nog maar even op jacht dan..
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.