Geplaatst: 6 uren geleden6 u 2 uren geleden, Gitta zei:Welke berichten moeten we dan wel naar kijkenMijn opmerking was een hint Gitta. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 uren geleden5 u 1 uur geleden, Amarinde zei:Ik had het niet en jij hebt het wel, al langer. Maar je hebt er niet recent iets nieuws gedaan.@Gitta precies wat Amarinde zegt. Ik had het ook niet, maar heb het wel geupdate.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u 2 uren geleden, Arja zei:Heb je bij de handtekening die je kunt instellen de heeeeeele pagina bekeken?Ja, van onder tot boven. Meerdere keren, waarschijnlijk heb ik die dan al. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 4 uren geleden4 u 2 uren geleden, Amarinde zei:@Gitta ik weet niet of je er al bent geweest nu voor het zoeken. Ik had het niet en jij hebt het wel, al langer. Maar je hebt er niet recent iets nieuws gedaan.Geen idee wat ermee bedoelt wordt. Ik heb volgens mij overal gekeken. Zou niet weten waar en wat ik moet doen. Ik snap er niks van. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Die van die handtekening heb je al Gitta. Je vond hem ergens halverwege je voorraad eieren. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 4 uren geleden4 u 51 minuten geleden, Dahli zei:De hint is “negeren” @Gitta, maakt niet uit wie.Maar we moeten dus stoppen met zoeken. Ook goed, maar dan ga ik niet verder komen. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Nee hoor, je hoeft niet te stoppen met zoeken. Die van de negeren-optie heb je ook al gevonden. Je mist nog eitje 3 en 7. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Die zijn blijkbaar heel moeilijk. Ik dacht dat ik er nog 3 moet vinden. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Blog/updates en meer zoekopties. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Dat wilde ik toevallig morgen doen een nieuwe update Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Nu nog 2 te gaan. Die laatsten zijn heel moeilijk te vinden. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Auteur 29 minuten geleden, Gitta zei:Dat wilde ik toevallig morgen doen een nieuwe updateWaarom niet nu toevallig even kijken op die pagina.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Zou iemand mij een hint kunnen geven welke ik nog mis? Mis ik die van het inloggen?
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Gitta mist nummer 20 ook nog zie ik nu. Ik word een beetje cijferblind van het lijstje wat Rorror heeft gemaakt facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Amarinde mist nog nummer 8, 11 en 23. En dan moet ik weer ergens anders kijken wat voor een tips ik dan kan geven facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 2 uren geleden2 u PB, en nummer 11 is wel een lastige, daar is iets eerder in dit topic al wel over gehint, even kijken dat ik dat naar voren tover zo. En dan de laatste: blij met je ei. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Op 3-4-2026 om 16:39, rorror zei:Als je ingelogd bent op de website, is er ergens een stukje afgeschermde pagina, waarbij je nogmaals je wachtwoord moet opgeven om die pagina te kunnen zien. (Dus nog een keer inloggen) facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur 16 minuten geleden, Jorieke123 zei:Ik word een beetje cijferblind van het lijstje wat Rorror heeft gemaaktOpen een AI chatbot, copy en paste alle nummers er in, en vraag welke nummer er nog mist van 1tot 25. Daarna krijg je de missende terug. Zo doe ik dat..
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur 4 minuten geleden, eduro zei:voor het laatste ei stel ik een hint op prijs.Mijn naam is haas
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 11 minuten geleden, Jorieke123 zei: Op 3-4-2026 om 16:39, rorror zei: Als je ingelogd bent op de website, is er ergens een stukje afgeschermde pagina, waarbij je nogmaals je wachtwoord moet opgeven om die pagina te kunnen zien. (Dus nog een keer inloggen)Dan moet je inderdaad wel je wachtwoord nog weten en dat weet ik dus niet meer.Hele discussie hier thuis in de trant van "wanneer schrijf je nou je wachtwoorden eens op?"Echt gezellig... 😜
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Zojuist, Rookie zei:Hele discussie hier thuis in de trant van "wanneer schrijf je nou je wachtwoorden eens op?"Echt gezellig... 😜Nouja, je kan altijd even gebruik maken van wachtwoord reset optie.Maar inderdaad, wachtwoorden lijstje maken. Mijn vriendin wist ze ook nooit, en soms op losse blaadjes.Sinds ze een wachtwoorden lijstje hebt, is er rust in huis ☺️
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur @acpronk 2 hints, maak een moestuinverslag aan.. weet je niet hoe het moet, is er vast wel een handleiding
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.