Geplaatst: 1 uur geleden1 u We zijn 7 dagen verder en er gebeurt hélemaal niets. Ok, de komkommer Dragons egg heeft wel geworteld en staat in potjes. Maar de pompoenzaden, ho maar.Dus zojuist dan toch maar de router weer op z’n kant gelegd in de hoop dat wat extra warmte ze wekt 🤞. Voor de gezelligheid in het midden 2 courgettezaden toegevoegd, na de foto.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Die Green ayote gaan bij mij ook niet gemakkelijk. Vandaag de 2e in de aarde gezet. 1 uur geleden1 u aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik heb de quatemala pompoen voor de moestuindag binnen op een warmte matje gehad….waren zeer snel op. In de koude kas staan de pompoenen die voor mezelf zijn. Daar waren de quatamale een van de eerste die opkwamen. Gewoon in aarde dus.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ze komen uit een goede batch blijkbaar 😉. Ik wacht gewoon nog even af. Het doosje stond binnen en overdag in de best wel warme pop up kas. Wellicht lukt het op de router wel. En anders heb ik nog een zaadje voor de nieuwe poging. Ik heb aan 1 plant genoeg. De Sweet mama wil dus ook niet. Het zal daarom denk ik aan mijn ‘zaai-omstandigheden’ liggen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.