Geplaatst: 12 uren geleden12 u Een tip graag van ervaringsdeskundigen voor een snel aan te schaffen druif voor buiten. Zonnige plek, aan pergola en mag breed uitgroeien.Het liefst zonder handelingen van dunnen. Een gemakkelijke druif dus die goed afrijpt.Tafeldruif. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Bij mij doet Muscat de Flandres het goed en is erg lekker. Heeft wel pit. Kan lang blijven hangen aan de struik ook 4 uren geleden4 u aangepast door Fruittuin17
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Als je het @Roland vraagt dan zegt hij Vera. Zelf nog geen ervaring mee, misschien over 2 jaar.. Zelf vind ik Reliance lekker. Roze druif, middelgroot maar wel grote trossen. Harde groeier. Pitloos. Smaak ia goed, maar daar valt over te twisten. Ook lekker voor sap. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 51 minuten geleden51 min Reliance wil ik nog heel graag maar die was elke keer uitverkochtVera probeer ik te stekken maar ik kan dat echt niet. Komen nooit wortels aan 51 minuten geleden51 min aangepast door Fruittuin17
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.