Geplaatst: 3 uren geleden3 u Hallo allemaal, mijn biologische tomaten kiemen niet! Ze staan nu al sinds vorige week zondag in een ruimte van plus minus 20 graden, en ik zie nog geen enkele activiteit. Ik heb er al eentje opgegraven en vond een zaadje dat nog niks heeft gedaan, iemand tips?? Mijn grootste droom is namelijk om een keer tomaten te eten van mijn eigen planten. De zaden komen van de Bolster en de grond is 75/25 grond en zand. Ik hoor al jullie tips graag!! 3 uren geleden3 u aangepast door Matthijs34
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ha @Matthijs34 . Welkom hier.Je zaden zitten net een week in de grond. Meestal duurt het wel een dag of 10 tot 2 weken voordat er iets gebeurt bij tomatenzaden. Is je zaaigrond wel een beetje vochtig?Misschien leuk om je even voor te stellen in het topic ‘Voordeur’? Altijd leuk om te weten hoe en in wat voor tuin je (moes) tuiniert.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.