Geplaatst: 6 uren geleden6 u Een nieuw courgette seizoen, ik trap af. Ik wil dit jaar courgette Longue de Nice proberen te kweken, die ik uit de biodoos heb gehaald. Ben echt heel benieuwd. Deze courgette eet je jong/onrijp, als een gewone courgette, maar je kunt hem ook laten uitrijpen en dan wordt het een pompoen die een beetje butternut-achtig is. Weet iemand misschien vanaf wanneer ik dan de courgettes aan de plant moet laten hangen om als ‘laatste ronde’ nog wat pompoenen te krijgen? Of moet ik juist de eerste laten hangen en de rest als courgette eten? (Nb foto van internet) 5 uren geleden5 u aangepast door Tanja65 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Leuk hoor,die pompoen. Uiteindelijk was er een meter lang ongeveer.Ik heb het mezelf makkelijk gemaakt. Alles gewoon laten hangen tot pompoen! 3 uren geleden3 u aangepast door jootje
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 8 april gezaaid, 11 april in de aarde en is nog niet zo erg gegroeid, vanwege de andere die al heel hoog zijn.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 1 uur terug, jootje zei:was er een meter lang ongeveer.Wat ben jij dan een klein wijfie, vergeleken met de courgette/pompoen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Ik hoop ook op zo’n foto, @jootje ! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Die van mij moet geduld hebben, kan niet meer onder de lampen. Alles staat vol. Soms wissel ik ze, als ze wat gestrekter worden.😂
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.