Geplaatst: Gisteren om 06:061 d Ik heb al een week dat ik wanneer ik de app open, eerst een blanco scherm met zoekterm of websitenaam zie fotoDit blijft net zo lang staan als dat ik het wegklik, ververs en/of opnieuw opstart. Vanochtend niet. Toen moest ik het wel 5/6 z opnieuw opstarten.Ook heb ik al enkele maanden dat ik een post niet kan posten. Het toevoegen knopje kan ik dan inrammen wat ik wil. Maakt niks hit. Alles opslaan. Eruit. Afsluiten. Opnieuw opstarten. Terug naar je was en dan invoegen uit herinnering of als dat niet lukt, plakken.Kortom: gedoe om iets simpels als inloggen of toevoegen van commentaar. Ben ik de enige? Ik heb het al een paar x onder mijn toevoeging erbij gezet dat het problematisch ging, maar tot op heden geen verbetering. Vandaag maar een eigen topic gegeven. Gebeurt dus niet elke x. Het inloggen zoals hierboven met foto overigens wel al zeker 7 dagen elke dagelijks.
Geplaatst: Gisteren om 06:211 d Ik heb niet het probleem dat jij beschrijft, maar bij mij (op de computer) wil hij eerst steeds verifiëren of ik wel echt ben.Ook heel irritant.
Geplaatst: Gisteren om 07:031 d Mellies probleem ken ik ook niet, maar dat verifiëren door cloudflare gebeurde bij mij enkele dagen ook, laatste keer was overigens gisteren of de dag ervoor. gisteren om 07:031 d aangepast door acpronk Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: Gisteren om 10:471 d Sinds een aantal dagen krijg ik ook eerst een witte pagina als ik het tabblad waarin het forum openstaat aanklik. Tot voor kort zag ik dan direct de forumsite. Nu niet meer. Witte pagina dus. Dan moet ik de url van het forum zoeken en aanklikken. Gelukkig staat die bij vaakbezochte sites bovenaan 😉. Daarna krijg ik de verificatie- vraag. Daarna pas op het forum. Ik gebruik altijd een Ipad (geen app overigens).
Geplaatst: 23 uren geleden23 u De witte pagina met die melding heb ik nooit gehad, ook nooit de melding gehad, dat als ik een post maak en wil plaatsen nooit ondervonden dat deze niet wou plaatsen.Over de cloudflare verificatie melding;Deze melding kan je krijgen drie manieren krijgen. Server heeft het te druk en/of te veel bots en zet cloudflare verificatie zelf aan, waardoor het dus bots de toegang weigert. En/of je gebruikt een VPN waar veel bots gebruik van maken en daardoor krijg je altijd de melding. Of we hebben dit tijdenlijk handmatig aangezet. Afgelopen week heeft de server deze zelf aangezet.Ik vond gister ook dat ik de cloudflare verificatie te vaak kreeg, daarom gister al een aanpassing gemaakt. Maar ik vraag mij nu af of dit wel voldoende is, vanwege de witte pagina wat getoont wordt in de App?Vanmorgen om 8 uur heeft dit niet plaats gevonden? Ik zal in de logs moeten gaan zoeken of ik ergens een reden voor kan vinden waarom dit bij jouw zo vaak tijdens opstarten fout gaat.Om zeker te zijn dat de witte melding niet komt door die verificatie, heb ik tijdelijk even het process uitgezet dat de webserver kan praten met cloudflare.Laat even weten of het de komende dagen beter gaat, als dat het geval is.. Moet ik even kijken hoe we dit kunnen voorkomen, als we deze optie weer aanzetten.
Geplaatst: 22 uren geleden22 u 48 minuten geleden, rorror zei:Maar ik vraag mij nu af of dit wel voldoende is, vanwege de witte pagina wat getoont wordt in de App?De witte pagina wordt niet alleen getoond in de app. Ikzelf gebruik de app niet, maar heb een soortgelijke witte pagina als @Mellie, in de normale browser (Safari).
Geplaatst: 22 uren geleden22 u Kan je jouw witte pagina printscreen ook posten dan?Vraag me dan af of die witte pagina komt sinds de vorige update 21april? https://www.moestuinforum.nl/topic/56193-forum-software-update-op-20-april-2026/page/15/#findComment-579398Dat is iets meer dan een week geleden geinstalleerd.
Geplaatst: 18 uren geleden18 u Die cloudflare verificatie krijg ik hier wel iets vaker dan op andere sites maar het is een beveiliging voor het forum dus ik stoor me daar eigenlijk niet aan. Helpt het anderen misschien ook om te weten waarvoor die cloudflare verificatie is?De witte pagina herken ik niet. Problemen met het plaatsen van een reactie ook niet.
Geplaatst: 18 uren geleden18 u 8 minuten geleden, loes zei:Helpt het anderen misschien ook om te weten waarvoor die cloudflare verificatie is?Had daar al wel een post over gemaakt, in de handleiding: https://www.moestuinforum.nl/topic/24689-wegwijs-op-het-forum-handleiding/page/5/#findComment-575157Het probleem is dat er de laatste maanden er bots op de website komen die een paar honder aanvragen in een seconde doen, op dat moment ligt de website er dus uit. In andere woorden reageerd niet meer. Op het moment dat de server dan detecteerd we gebruiken 100% cpu of er zijn te veel aanvragen, dan komt de cloudflare melding in beeld. Deze stopt dan het botnetwerk en geeft legitime gebruikers toegang tot de server na die validatie. Na 15min wordt automatisch de deze cloudflare verificatie weer uitgezet en krijgen nieuwe bezoekers het niet meer te zien.Hoewel ik gister al wel aanpassingen had gemaakt om het niet zo "aggresief" te laten reageren, heb ik het nu uitgezet.Heb vandaag al even zitten brainstomen en in plaats van deze verificatie wereldwijd te maken, bedacht ik mij dat ik een aparte beveilgiing regel kan schrijven, dat dit dan alleen gebeurd voor alle landen, behalve Nederland, België, Duitsland. Dan heb ik denk ik 99,8% van de gebruikers uitgesloten dat deze deze melding zien als dit automatisch gebeurd.De witte pagina, zou heel misschien kunnen komen door currupte cache op het gebruikte apparaat. Maar wil even uitsluiten of cloudflare verificatie niet het probleem veroorzaakt.
Geplaatst: 16 uren geleden16 u Misschien heb je hier iets aan: sinds vanmiddag krijg ik de witte pagina niet meer. Dus wellicht heeft het iets te maken met de instellingen die je hebt aangepast? Ik hoop dat dat voor @Mellie ook zo is!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Vandaag met inloggen kreeg ik het ook niet. En alles wat ik totnogtoe wilde plaatsen, ging in 1 x. Dus fingers crossed
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik had vandaag toch weer een witte pagina. Heb screenshot naar rorror gestuurd. Het gekke is dat het niet elke keer het geval is. Het lijkt er bij mij op dat het gebeurt als ik langere tijd niet op deze site ben geweest. Na de nacht bijvoorbeeld.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.